Uitgerekend in april 2017

Ik wil ook erg graag bij de FB april groep over een paar weken. Het duurt alleen allemaal zo lang voor mijn gevoel. Ik heb volgende week maandag de eerste echo, ben echt zo benieuwd of alles goed is. Heb nu wel meer last van misselijkheidsvlagen, helaas. Bah..

Lieve allemaal,

Mag ik jullie alvast voorzichtig feliciteren met jullie zwangerschap? Ik heb ook een vraagje waarbij ik de hulp van een zwangere dame goed kan gebruiken:

Voor mijn opleiding tot Verloskundige ben ik op zoek naar een zwangere vrouw, die ik zou mogen volgen tijdens haar zwangerschap. Het is de bedoeling dat ik de zwangerschap vanuit de beleving van de zwangere meemaak, ik zal dus geen verloskundige handelingen verrichten.

Het is de bedoeling dat ik:

min. 4x mee mag naar het spreekuur
2x een interview afneem tijdens de zwangerschap
1x een bezoekje breng in de kraamperiode
1x een interview afneem in de kraamperiode

Aanwezig zijn tijdens de bevalling, groepsvoorlichting, echo, zwangerschapscursus etc. zou voor mij heel leuk en leerzaam zijn maar is dus niet verplicht!

Ik ben op zoek naar een vrouw die in week 39 (de week van 26 sept) tussen de 8 en 16 weken zwanger is! (Haarlemmermeer en omgeving)

Dus ben of ken jij iemand die zwanger is en lijkt het je leuk mij te helpen bij mijn leerproces? Stuur dan even een reactie/pb.

Als je meer info wilt kan je ook altijd een berichtje sturen naar 3229297@student.inholland.nl!

Groetjes,

Jessica

PS. Ik heb mij als verloskundige in opleiding te houden aan het beroepsgeheim.

Hoi dames..

Spannend allemaal die echos he.. ik morgen alweer mijn 2e met ongeveer 10wejen aangezien ik een tweeling krijg! Ik kan weer niet wachten om mijn 2 kleine garnaaltjes te zien...

Misselijkheid blijft dus ga medicijnen vragen! Moet wel genoeg binnen houden voor 2 kindjes natuurlijk.

Succes allemaal

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Zelf ben ik zwanger van de 2e en op 12 april staat (tot nu toe) de uitgerekende datum. Ik heb al een dochtertje van 1.5 en vind het weer retespannend!

Ik zou graag in de fb groep willen. Mits deze op geheim staat en niet op besloten. Ik heb Anoesja een pb gestuurd, maar weet niet of ze de goede Anoesja is!

Groetjes

Ik ben uitgerekend op 28 april! (Maar heb nog geen echo gehad, dus kan misschien nog veranderen). Klachten zijn moeheid, soort bandenpijn, misselijk en veel boeren (hihi). Helaas ook last van mijn angsstoornis die weer om de hoek is komen kijken, dus dat is erg vervelend en zorgt ervoor dat ik nog niet echt kan genieten. Gelukkig volgende week naar de POP poli.

Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan