Uitgerekend in april 2017

Maandag eerste echo gehad, alles zag er goed uit! Volgens de internet berekeningen kwam er 27 april uit. De verloskundige kwam nu op 2 mei uit, dus ik verhuis naar de "mei groep". Succes en veel geluk allemaal met jullie zwangerschap!

<div class="bbp-reply-content">

Hoi dames,

Allereerst, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben voor een online onderzoek op zoek naar vrouwen die (pril) zwanger zijn van een eerste kindje en nog geen kraamzorgorganisatie hebben gekozen.

Het onderzoek duurt ongeveer 75 minuten en zal plaatsvinden in Amsterdam. Je dient enkel een aantal (zwangerschapsgerelateerde) websites te bekijken.

Als dank voor je medewerking krijg je van ons een rijkelijk gevulde tummy tub met een waarde van ruim 100,-    Interesse? Stuur dan een mailtje naar mareschreur@gmail.com

</div>

Hoi meiden,

zouden jullie mijn ook willen toevoegen in de fb groep.

mijn naam is marthe verwater. Ik ben zwanger van de eerste en uitgerekend op 6 april :)

groetjes marthe

Hoi,

<span style="line-height: 1.5;">Ik ben uitgerekend op 24 april en zou ook zou graag bij de FB-groep willen (mits deze echt geheim is). Mijn naam is Annemarie Verstraeten, zou iemand mij uit willen nodigen?</span>

Groeten!

Terug
Bovenaan