Uitgerekend in December 2016!

Dat herken ik helaas ook, Belle80.. De ene keer is mijn libido volledig weg, en de andere keer wil hij niet voor de baby. Maar het voorleggen aan de gyn kan wel helpen, als je toch morgen heen gaat.

Ik heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige. 3 mei de intake. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

Gelukkig ben ik nog niet misselijk :) wel erg moe en veel last van m'n borsten. En ik zit zowat de hele dag op de wc, haha. En ook ik als koukleum heb het steeds heel warm nu.

Hallo allemaal, (& Gefeliciteerd uiteraard).

Ik heb gister eindelijk positief getest! Ik werd maar niet ongesteld terwijl ik kramp had en erg misselijk was. Eerst eens een kruidvat test gedaan en daarna nog eens een clearblue test waarmee je ziet hoelang. Er stond Zwanger, 2-3 weken. (25 Dec begonnen om zwanger te worden).

Alleen had ik bij deze een vraagje of meerdere ervaring hebben met deze testen? Ergens op internet las ik dat die 2-3 weken gelijk stonden aan 4-5 weken?

Heel graag hoor ik hier reactie op

Mai 01, dat klopt, de zwangerschapstest telt ongeveer de hoeveelheid hormonen in je urine, die pas aangemaakt worden na de bevruchting, de 2 weken voor de eisprong krijg je er gratis bij. Dus dan ben je idd 4/5 weken.

Belle80, dat van die zweetaanvallen in bed ken ik haha, heb het overdag ook bijna nooit koud meer, terwijl ik echt een koukleum ben haha.

Hoi allemaal,

ik heb sinds een paar dagen last van misselijkheid, verspreid over de dag.. En ik had vanmorgen tijdens werk ineens een bloedneus! Daar heb ik normaal nooit last van..
<p style="text-align: left;">Belle80 & Zwangere 22-er, bij ons is het juist andersom, mijn man wil graag seks, maar ik heb steeds het idee dat we voorzichtig moeten doen en daardoor verkramp ik een beetje.. Terwijl ik weet dat het makkelijk kan, hopelijk wordt het nog beter!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben ook een koukleum maar dat ben ik nog steeds!</p>

Nou dames, ik maak me toch zorgen, afgelopen week die flinke buikkramp toch, waarvan ik dacht dat t aan mijn darmen lag. Gisteravond ook licht bruinbloed op toiletpapiertje. Maakt me wel wat onzeker. Iemand hier ervaring mee?

Dag Boelie,

Wat schrikken voor je. Het ligt er denk ik aan hoe lang het bloedverlies aanhoudt. Het kan van de innesteling zijn maar als het te lang duurt kan ik je aanraden de VK te bellen om het even na te laten kijken. Zet hem op meis.

Gr.

Oh, ja zo kan het natuurlijk ook, @nadine1991. Ik hoop ook dat het veranderd, voor ons allemaal.

Noh, dat is inderdaad schrikken, boelie. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Als het mij zou overkomen zou ik inderdaad ook meteen de verloskundige bellen denk ik. Hoewel je ook vaak leest dat het gebeurt en geen kwaad kan. Je leest meestal dat bruin bloed niet erg is. Maar wel naar, onzekerheid! Sterkte!

hier worden de kwaaltjes wat minder, en dat beangstigt mij. Ik moet minder plassen en ben wat minder moe voor mijn gevoel. Mijn borsten doen nog wel veel pijn, maar eerst liepen er veel aderen overheen en die zijn ook minder. Ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan voor iedereen hier!

Dankjulliewel dames voor antwoord, ik heb dus alleen gisteravond dat beetje gehad, was tot nu toe eenmalig dus. Dus we gaan gewoon hopen en erop rekenen dat het niks ernstigs is.

zwangere-22 ik snap je angst wel. Hopelijk blijft het goed gaan inderdaad. Ik heb ook weinig klachten op dit moment. Begrijp je wel!

Terug
Bovenaan