Uitgerekend in December 2016!

Wat leuk om jullie ervaringen allemaal te lezen. Dit is een spannende tijd he? Ik heb gisteren een CB test gedaan en daaruit kwam dat ik toch wat langer zwanger ben dan dat ik gedacht had (CB: 4-5 weken), zelf dacht ik 3-4) . Misschien een vroege eisprong, ik maak meer hormoon aan of misschien zijn het er wel 2.... Komende donderdag hebben de eerste controle bij de gyn in het ziekenhuis. Ik moet daar onder controle vanwege mijn gastric bypass en b12 tekort. Ik ben met vlagen af en toe misselijk, vroeg wakker en veel last van mn rug. Verder wat krampjes in mn buik en redelijk vermoeid. Er zijn toch al een aantal mensen waaronder onze ouders die het al weten. We vinden het heel moeilijk om onze mond te houden hahaha. We genieten er nu al van! Ik zie btw al een buikje! Ik ben normaal heel plat en nu zie ik al echt een bolling.... hoe zit dat bij jullie?

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal.</p>
<p style="text-align: left;">ik ben net 6 weken (vorige zwangerschap na 6 weken geeindigd).</p>
<p style="text-align: left;">nu heb ik gisteren mijn eerste inwendige echo gehad en vanmorgen iets last van bruinverlies. Is dit normaal ?</p>
<p style="text-align: left;">Ben bang dat het weer verkeerd zal lopen net als de vorige keer. Heb pas over 3 weken de volgende echo weer, maar in nood mag ik altijd bellen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Wel fijn dat de controle zo goed is dan bij jou Belle80!

Veel succes alvast!

Buikje, dat had ik al een beetje gekregen toen ik stopte met pil. Heb daar echt een vetrolletje zitten na het stoppen, terwijl ik ervoor ook redelijk platte buik had haha. Dus het lijkt nu nog niet echt op te vallen, het is ook pas net 5 weken haha. Maar heb nog wel het idee dat ik flink opgeblazen gevoel heb, dus mijn gevoel roept dat het te zien moet zijn, maar dat is bijna niet zo :p

Ik had vannacht best flinke buikpijn onderin, dacht zelf dat het lucht was in mijn darmen, maar trok maar niet weg in de vorm van windjes ofzo, na een half uurtje was het wel weg, maar schrok wel even, in de hoop dat ik toch niet een vroege miskraam zou krijgen. Gelukkig nog niks te zien van bloed of dergelijken, en nu ook nergens last van.

Gelukkig over twee weken echo. Dan zien we het wel weer.

Misschien is mijn obstipatie wel op gang gekomen... daarom die buikpijn misschien... hmmm.. nou dat was dan wel erg naar. Maar het voelt wel zo.

Haai dames.

ik ben ook in december uitgerekend. Ben 1 dag voor nod. Heb al paar dagen ervoor getest met een action test. Alle 3 lichte streep, en vandaag naar de huisarts geweest en laten testen. En ja hoor ik ben zwanger!! Ik ben hartstikke blij is mijn eerste zwangerschap dus extra spannend. Ben morgen officieel 4 weken zwanger.

heeft er iemand nog tips voor vitamine, voeding etc.

en oohja wat kan ik tegen misselijkheid doen

Mieke Feenstra .. er zijn er meerdere met die naam..hoe ziet je profiel foto er uit? hihihi

hoi dames... ik vind het lastig teruglezen deze pagina.. alleen op mn laptop wel goed te doen maar op mn telefoon werkt het niet lekker..hihihi..

hier nu 6w5d volgens mijn berekening. misselijkheid begint smorgens wat meer te komen..ik heb daarom een pak koekjes naast mn bed...zodat ik niet met lege maag mijzelf en de kids hoef aan te kleden..anders word ik echt niet lekker..  verder aan het aftellen voor de echt 22e. Nog niemand wweet het behalve wijzelf.. Ik kan niet wachten om het rond te kunnen vertellen.. en voornamelijk aan mn kids. ze zijn 4 en 2,5. De oudste gaat het super leuk vinden denk ik... maar zal sn mond niet kunnen houden dus moeten het nog stil houden...

Ik fotografeer naast mn baan in loondienst.. en kheb alzitten bedenken op welke manier ik het wil delen. Verschillende ideeen voor shoots hihihi

Ik denk dat ik de oudste ' les' laat geven aan de jongste en dan op het schoolbord zet 'big brother school'  of ' big brother in training' ofzo.....

Maar eerst maar hopen dat de echo goed is.. kwil niet te hard van stapel lopen

Koekjes naast je bed! Dat heb ik al vaker gehoord hahah! Ik ga het uitproberen :) Ik kan niet goed naar het toilet en ik zweet s nachts best veel, terwijl ik normaal een koukleum ben.

Nog even een ander onderwerp: sinds mijn vriend weet dat ik zwanger ben, hebbben we geen sex meer gehad. Ik probeer erover te praten, maar hij hij gaat er niet echt op in. Hij denkt dat het slecht is voor de beebie. Nou ja!! Ik heb gezegd dat dat natuurlijk niet waar is, maar morgen als we bij de gyn zijn laat ik het nog ff ter sprake komen. Herkenbaar???

Terug
Bovenaan