Uitgerekend in December 2016!

Inderdaad, alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom, leuk dat jullie mee komen kletsen!

De afgelopen week een drukke week gehad, en dan merk ik wel echt dat ik wel snel moe ben.. Hoort erbij..

Komende week wordt een spannende week (6 weken), de vorige keer had ik toen 2x bloedverlies gehad, en toen eindigde het in een miskraam..

Verder heb ik nog niet erg last van iets, alleen zere borsten. En een beetje humeurig, oeps!

Hallo allemaal!

ik wil me ook graag aanmelden hier :) heb vanmorgen een positieve test gehad en ben volgens internet rond 12 december uitgerekend.

Ik heb mijn man na de test gewoon gezegd dat we zwanger zijn, helemaal geen speciale dingen mee gedaan. De rest van de wereld mag het pas na de eerste termijn echo weten, maar dat zeg ik natuurlijk nu. Misschien voel ik dat later anders.

En klachten, ik moest de afgelopen week wel al veel plassen en gespannen borsten, maar verder nog niks :)

ik ben als goed is op 14/12 uitgerekend en ook zwanger van mn eerste. heb zo nu en dan last van krampen in me buik. met vlagen licht misselijk. al met al geloof ik het nog niet heel erg. ik heb volgende week 22-4 mn "eerste" afspraak bij de gyn. ik hoop dan op bevestiging te krijgen, het liefst zou ik nu elke dag tests doen.

Welkom allemaal!

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij VK. 26 april de eerste echo, spannend! Dit ook wat vroeger omdat ik vanaf 5 mei met vakantie ga voor 4 weken. Dus dan wil ik toch even kijken hoe het ervoor staat. Ze wilden liever een weekje later, maar dan moet ik werken, dus dan zou ik eerst moeten kijken of ik mijn diensten kan ruilen. Meestal vrij lastig. Maar goed, ben blij dat het kon zo!

Voor de nieuwe meiden: gefeliciteerd!

Wat leuk dat jullie het al hebben verteld, Wendy, Lien (en wie ik nog ben vergeten)! Ik kan eigenlijk ook niet wachten. Wij hebben ervoor gekozen om het te vertellen na de eerste echo, dat is over 2 weken (dan ben ik ook 8 weken)! Duurt me allemaal te lang... ;)

Spannende week Marie! Ik kan me wel voorstellen dat je het een spannende week vindt! Komt vast helemaal goed :) De week vliegt vast zo voorbij. Vandaag in ieder geval genieten van het lekkere weer :)

Qua zwangerschapskwaaltjes is het hier wel wat meer geworden/veranderd: vorige week woensdag begon de misselijkheid al wel een beetje, maar sinds gisteren is het echt raak. Ik voel me zo ontzettend ziek! Vandaag ook maar thuis aan het werk gegaan, dan zit ik toch wel lekkerder. Heeft iemand nog tips tegen de enorme misselijkheid? Gelukkig geef ik niet over en probeer ik echt zoveel mogelijk te eten. Verder geen kwaaltjes, soms wel moe, zere borsten heb ik niet meer zo, ze zijn wel groter geworden.

gogotine, eet je wat voor je opstaat? Dat schijnt te kunnen helpen, dus 's avonds voor je naar bed gaat iets op je nachtkastje leggen en voor je opstaat eerst wat eten?

Zwangerschapskwaaltjes vallen nog mee gelukkig, vorige week wel onwijs moeite met inslapen en vroeg wakker. Pijnlijke borsten en echt een opgeblazen gevoel onderin. Heb ook last van steekjes en krampjes, iemand meer hier last van?

Boelie88, nee, maar dat moet ik dus wel gaan proberen, thanx! Dat wordt nog eerder wakker worden, hahaha! Ik ga al om 6 uur m'n bed uit.

Wat jij omschrijft herken ik helemaal. Ik kon in het begin echt slecht slapen, nu val ik zo in slaap maar word 's nachts nog wel wakker om te plassen. En daarnaast ben ik altijd wel vroeg wakker (dan begint de misselijkheid ook ;)). Mijn borsten deden ook erg veel zeer en dat opgeblazen gevoel is ook heel herkenbaar. Het liefst even geen strakke broek om de buik maar lekker die jogging broek of jurk/rok. Die steekjes en krampjes zijn (naar ze zeggen ;)) normaal. Dan groeit je baarmoeder heb ik ergens gelezen. Ik heb dat ook gevoeld, soort mix  van ongesteldheidsgevoel en steekjes.

Leuk om met elkaar in 'het geheim' onze ervaringen te delen.

Terug
Bovenaan