Uitgerekend in December 2016!

@nadine en schildpad: Nee geen bloedverlies meer gehad tot nu toe gelukkig. Heeft dus niet doorgezet, dus hoop en denk dat het nog wel goed zit.

Heb overigens zelf ook bijna geen klachten behalve wat steekjes en pijntje in onderbuik, maar dat hoort erbij. Dus ik begrijp de onzekerheid van meerderen hier. Maar goed, week 6 kan het ook gaan beginnen met de kwaaltjes, dus misschien maar even in de handjes knijpen dat het nu nog meevalt.

Heb de 26e eerste echo, dus ben heel benieuwd dan.

Fijn om te horen dat jullie ook van die steekjes hebben. Dat stelt gerust.! Hebben jullie ook soms al wat lichte rugpijn onderin.?

Is dit jullie 1e kindje.? Bij mij wel.

Fijn Boelie, dat je nu geen bloed meer hebt. Ik kan me voorstellen dat je moest schrikken. Ik voel wel eens nattigheid en dan ben ik bang dat het bloed is maar dan is het gewoon veel afscheiding. Hebben hier nog meer meiden last van?

Meiden genieten jullie er (nog) maar goed van dat jullie weinig kwaaltjes hebben. Vanaf afgelopen zondag (week 6) kamp ik met erge misselijkheid. Gisterenavond ook overgegeven. Ik ben gewoon de hele dag (en vannacht ook de hele nacht) misselijk en heb continu een vieze smaak in mijn mond. Weinig smaakt mij meer. Ik eet voornamelijk crackers met kaas. En chips :) Sinds deze week ook pijn in mijn rug, dus herkenbaar Schilpad Colok. Ik voel ook een soort spanning in mijn buik, hebben jullie dat ook?

Wie heeft er nog meer last van erge misselijkheid en wat doen jullie ter afleiding? Lil-me misschien een tip? Ik ben deze week niet naar mijn werk gegaan, ik moet dan ook dagelijks 2 uur autorijden voor mijn werk. Dat vind ik nu even te veel, maarja ik kan niet eeuwig thuis blijven... Ik ben ook echt bang voor overgeven, dus helpt allemaal niet zo mee. Altijd al gehad hoor, dus ligt niet ineens aan de zwangerschap nu. :)

Lil-me: zou jij mij ook op de facebookpagina kunnen toevoegen: Christine van de Lagemaat. Ik kan ook alleen via de computer op dit forum reageren, via de telefoon gaat er steeds iets fout.

Nadine: ik zie dat jij ook last hebt van misselijkheid, sorry, er zijn zoveel meiden die reageren, ik kan het niet meer bijhouden :)

Wat betreft sex: wij doen het ook al even een tijdje niet meer, maar dat komt omdat ik mij dus misselijk voel en er dus niet aan moet denken nu! Mijn vriend wil wel graag.

Schildpad, ja heb ook last van rugpijn inderdaad, en gogotine, ook inderdaad van afscheiding. Poeh, nou ik ben morgen 6 weken, hoop niet dat ik zo misselijk word, wat vervelend zeg! Hoop voor je dat het ook weer wegtrekt!

Vandaag is moeders voor moeders langsgeweest, nog iemand die hieraan meedoet?

Vind het een fijn idee dat ik andere toekomstige moeders toch kan helpen bij zwanger worden.

Overigens is dit ook ons eerste kindje, alles nieuw en spannend dus! Wel fijn om hier even wat over te kunnen praten, heb geen vriendinnen die ook zwanger zijn ofzo, dus herkennen het allemaal niet zo goed.

Hier ook veel afscheiding, ik ben ook steeds bang dat het bloed is. Maar dat is het gelukkig niet! En rugpijn heb ik ook sinds gisteren opeens last van.

Oei, ik hoop dat ik niet zo veel last krijg van misselijkheid :eek:

Ook hier het eerste kindje! En 1 zwangere in de buurt die ik heel af en toe spreek, maar zij is wel weer 10 jaar ouder dan ik. En ze weet het ook niet. Dat hou ik maar even zo :)

ik zit er ook over na te denken om mee te gaan doen met moeders voor moeders inderdaad! Moet me nog wel even inlezen.

Ik vind het wel echt een geweldig leuk idee dat er nu al iets in me groeit, en al die kwaaltjes herinneren me er daar ook steeds aan, dus ik word wel erg blij van m'n kwaaltjes ook! Heel dubbel :p

Ik heb voor de zekerheid mijn VK even gemaild ze geven aan dat sommige vrouwen idd pas later klachten krijgen.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik meegedaan met Moeders voor Moeders had er een goed gevoel bij om andere moeders te helpen. Het werkt ook prettig dus als jullie willen deelnemen vooral doen.

Tegen slap of misselijk nam ik altijd LU mini crackers met olijfolie en oregano daar zit zout op, opkikkertjes en zwart wit ballen.

Hai dames,

allemaal gefeliciteerd !!

Naar een vmk in september 2015, heb ik nu de afgelopen 4 dagen al positief getest.. :) ik vermoed dat ik 23/12 uitgerekend ben.

ik vind het erg spannend allemaal! En hoop dat het snel 28 april is dan hebben we afspraak bij de vk.

verder voel ik me wel prima alleen de moeheid en een beetje weeïg gevoel op de maag begint te komen.

zouden jullie mij ook willen toevoegen in de fb groep Patricia Sneek

Terug
Bovenaan