Uitgerekend in December 2016!

Hoi allemaal!

Leuk deze topic! Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje! Volgens de berekeningen op internet ben ik rond 10 december uitgerekend. Vind het allemaal heel erg spannend en heb ook helemaal nergens last van behalve dat ik 's nachts vaak wakker word. 29 april is de eerste echo! Kan niet wachten.

Geniet ervan allemaal!

Ik heb naast het koud hebben en niet in slaap kunnen komen ook geen klachten. Vind het best eng omdat wij eerder een miskraam hebben gehad maar toen voelde ik me goed ziek. Pfff de 25e een echo gelukkig.

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen door de misselijkheid helaas zelfs overgegeven! Maar daarna luchtte het wel enorm op en de rest van de dag geen last meer gehad. Ik leg straks maar even een koekje naast bed voor morgenochtend, kijken of dat werkt!

Ik ben trouwens ook al wat chaotischer aan het worden.. Merk dat ik nu al veel dingen vergeet.. Heel irritant!

@Boelie: ik hoop dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! En volgens mij is bruin bloedverlies vrij onschuldig, pas als het langer duurt of rood wordt moet je zeker contact opnemen met de vk.

en Lil-me, voeg mij ook maar toe op de Facebook pagina. Nadine van der Wilt-Scholten

Ja, vergeetachtigheid en verwardheid-.- die heb ik ook. Altijd wel een beetje chaotisch, maar nu wel erg. Maar goed doel :D

Gefeliciteerd inderdaad :)

Hier merk ik toch ook wel weer dat ik heel moe ben. Toch niet kwaaltjesloos gelukkig! Ik schrok wel een beetje vanmorgen toen ik weinig last meer had van de vermoeidheid en borsten.

Ik wilde tot de eerste echo aan niemand vertellen dat we een kindje krijgen, maar ik krijg het nu al moeilijk :p en ik zit nog maar in op 5.3 weken.. Toch wel jammer.

Schildpad Colok: ik vind het ook spannend hoor! Vannacht werd ik een paar keer wakker met hele vervelende buikkrampen, werd er echt naar van. Ben toen telkens naar de wc gerend om te checken of ik bloedverlies had. Buikkrampen schijnen er bij te horen,  maar voelt soms net als menstruatie.

Nadine: wat vervelend! Ik ben wel misselijk maar gelukkig nog niet overgegeven. Getsie, ik vind dat zo vies...  Mijn schoonmoeder heeft vijf kinderen en maar 2x overgegeven tijdens een zwangerschap,  dus dat hoop ik ook hihi :)

Boelie: hopen dat het bloeden niet door heeft gezet. Bij mijn vorige 2 miskramen begon het te bloeden en zette het beide keren koet daarna door. Dus wanneer dit niet het geval is, zal het waarschijnlijk goed gaan. En als je onzeker bent over het bloeden kan je de verloskundige bellen, bij mij deden ze 2 dagen daarna een echo om te checken. Helaas bij mij was het niet meer intact.

zelf heb ik bijna geen zwamgerschapsversvjijnselen, dit maakt onzeker. Wel van die steekjes onderin je buik. Hebben jullie dat ook?

Grluklig mag ik 18 april al komen voor de echo.

Die steekjes onderin heb ik ook wel ja! Fijn, zo vroeg een echo :) misschien neemt dat ook wat onzekerheid weg. Had je bij je vorige zwangerschappen meer kwaaltjes?

Zelfs ik vind dat ik weinig kwaaltjes heb en dat maakt mij ook heel onzeker!

Terug
Bovenaan