Uitgerekend in December 2016!

Ik hoop het ook niet!! Sinds gister ben ik echt super misselijk. Zo stom, heb daar heel m'n zwangerschap geen last van gehad. Nu ben ik zowat bang om me te bewegen omdat ik niet wil spugen

Oh, ja dat had ik afgelopen week dus ook.. Ik hoop voor je dat het van de ontsluiting is, maar ik ben echt een dag misselijk geweest en daarna trok het een beetje bij. Hopelijk duurt het bij jou ook niet zo lang en knap je snel weer op! Nu maar je rust nemen en zo weinig mogelijk bewegen dan. En oppassen voor uitdroging, al kan je daar weinig aan doen als je zo ziek bent.. Beterschap!

Karlijn, voel jij je al beter?

dionne, toch niet de 18e geworden :(?

Manon, succes morgen, de eerste dag zonder de kraamzorg! Jullie kunnen het wel :) probeer te genieten van dat jullie nu weer wat rust in het huis hebben zonder altijd iemand er omheen!

Wij gaan morgen ook een proefdruk van het kaartje bestellen! Hij is bijna af. Vandaag de tekst gemaakt/ bedacht. Ik ben erg benieuwd!

Fijne nacht!

1e dag met drieën is goed bevallen. :) Morgen krijgen we al bezoek van het consultatiebureau. Merk nu al dat ik dingen anders wil doen dan de 'regels' voorschrijven. Wordt dus braaf ja en amen zeggen en dan doen wat voor mij goed voelt.

ik leef zo met de nog zwangeren mee. Hoop iedere dag dat ik lees dat iemand bevallen is.

Hallo meiden,

ik ben nieuw hier op het forum en was op zoek naar meiden die in december bevallen zijn. Zie dat jullie al de hele zwangerschap met elkaar kletsen, jammer dat ik hier nu pas achter kom anders had ik dit ook leuk gevonden.

Ik ben 2 weken geleden bevallen van een zoontje Senn Boaz, het is ons 2e zoontje en hij is met 37.5 geboren.

Voor de meiden die inmiddels al bevallen zijn, van harte gefeliciteerd en leuk om te lezen dat het goed gaat! En voor de meiden die nog niet bevallen zijn, succes met de laatste loodjes en hopen dat jullie ook snel je kleintje in de armen hebben!

Lijkt me leuk om mee te kletsen en ervaringen uit te wisselen!

nee, helaas niet, zwangere! Heb ook nog niet t idee dat hij snel komt. Hoe is het bij jou??

Fijn, manon dat jullie eerste dag goed is bevallen! Spannend dat morgen iemand van consultatie bureau komt. Ben benieuwd hoe dat gaat. Je hebt gelijk dat je ja en amen zegt! Je voelt zelf wel wat goed voelt.

Leuk dat je mee komt kletsen, FinnenSenn! En gefeliciteerd nog met jullie zoontje. Alles goed gegaan met de bevalling en eerste twee weken??

Ah balen Dionne :( ik had het heel leuk gevonden als jouw datum geklopt had, maar jij natuurlijk ook.  En de kleine komt natuurlijk nog wel.

Ik zou ook gewoon ja zeggen en nee doen voor het consultatiebureau als jij het niet eens bent met hoe zij werken en zij niet met jullie wensen om zouden kunnen gaan. Jij bent Marijn's moeder en jij weet het het beste. Punt. Goed van je :)

welkom (moeder van) finn en Senn! Leuk dat je mee komt schrijven!

Hier ook alles nog rustig. Hopelijk morgen de dag :) (vandaag eigenlijk al). Nu maar snel naar bed :)

Leuk! Mijn bevalling en de eerste 2 weken zijn super gegaan. Bevalling was heel snel, helaas wel in het ziekenhuis ivm een zwangerschapsvergiftiging wat ik ineens had. Moest eigenlijk de volgende dag ingeleid worden maar de kleine man besloot gelukkig om daarvoor uit zichzelf te komen.

Zie bij jullie ook in berichten staan over misselijkheid. Bij mij was dat in combinatie met hoofdpijn en bovenbuikpijn een teken van de zwangerschapsvergiftiging, had er heel de zwangerschap geen last van gehad en dacht eerst nog dat ik een griepje kreeg. Achteraf was ik ook al aan het bevallen want had nog geen wee gevoeld en al 5 cm ontsluiting. Hoop voor jullie dat die klachten ook nog ergens goed voor zijn en het al een beetje begonnen is. Wachten duurt lang!

Het cb is soms handig voor wat tips maar idd niet teveel van aantrekken en doen waar je je goed bij voelt.

Terug
Bovenaan