Uitgerekend in December 2016!

Haha, zo actief voel ik me niet hoor.. Ik hoop de baby te helpen door te bewegen, ik wil hem er uit hebben. Als ik die wil niet had, was ik de hele dag binnen aan het bubbelen en deed ik niks anders. Op de dingen na die echt moeten tenminste.

gefeliciteerd Manon! Alweer een week oud! Herstel je goed van je bevalling? En morgen dan de laatste kraamzorgdag?

waarachijnlijk sturen er ook nog wel mensen een kaart nadat ze jullie kaartje hebben gekregen :). Lijkt mij tenminste wel, ik stuur dan zelf wel altijd een kaartje, vind ik leuk!

Onze kaartjes hebben we dinsdagochtend op de bus gedaan en nog niemand heeft het kaartje ontvangen.. PostNL al gebeld maar die zeggen dat het een drukke maand is dus er niks aan kunnen doen... Is toch belachelijk?!

Maar tot nu toe ook alleen maar kaartjes voor de kleine gekregen en geen kerstkaartjes maar daar doe ik zelf ook niet aan dus ik denk dat het ook daaraan ligt!

Pff.. Ja ik dacht dat alle kaarten in december met 3 dagen geleverd zouden worden :eek:! Wat belachelijk dat het nu zo lang duurt met jullie kaarten! Dat wordt dan dus dinsdag dat mensen ze krijgen als het goed is?

Het stelt me wel gerust dat jullie geen kerst&felicitatiekaarten in 1 krijgen. Lijkt me zo jammer : 'fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd met de kleine.' Maar dat gaat waarschijnlijk meevallen :)

Jeetje dat duurt idd wel heel erg lang!

Ik heb gisteren wel alvast postzegels (geboortezegels) gekocht. Ik hoorde dat de prijs van postzegels na 1-1 weer omhoog gaan. Ik zat toch te twijfelen of ik niet beter kerstzegels kon kopen, maar als de baby laat komt, mag ik die zegels niet meer gebruiken.

Ik dacht dat ik weeën had afgelopen nacht. Maar het was loos alarm. Had een buikpijn laag in mijn buik die kort stekerig was, even 20 sec aanhield en toen weer wegtrok. Na 30 min weer. We waren meteen klaarwakker. Maar daarna stopte het helaas. Hij wil blijkbaar er nog niet uit

Jeetje dat duurt idd wel heel erg lang!

Ik heb gisteren wel alvast postzegels (geboortezegels) gekocht. Ik hoorde dat de prijs van postzegels na 1-1 weer omhoog gaan. Ik zat toch te twijfelen of ik niet beter kerstzegels kon kopen, maar als de baby laat komt, mag ik die zegels niet meer gebruiken.

Ik dacht dat ik weeën had afgelopen nacht. Maar het was loos alarm. Had een buikpijn laag in mijn buik die kort stekerig was, even 20 sec aanhield en toen weer wegtrok. Na 30 min weer. We waren meteen klaarwakker. Maar daarna stopte het helaas. Hij wil blijkbaar er nog niet uit

Dat is wel vervelend dat het zo lang duurt met die kaartjes!! Hebben jullie zelf kerstkaartjes gestuurd? Ik doe t ieder jaar wel, maar nu niet! Vind die geboortekaartjes wel duur genoeg, hahah! Heb wel al alle envelopjes geschreven en postzegels op gedaan..

jammer dat het niet doorzette, Roosan. Ik snap dat jullie meteen wakker waren. Ik hoop ook iedere keer dat het een teken van de bevalling is als ik iets voel! Maar voor alsnog alles rustig.

Ahh balen Roosan. Dan denk je 'Yes, eindelijk' en dan stopt het weer. Ik probeer me niet meer zo te focussen op het 'wachten' en het voelen van 'pijntjes', maar dat is echt moeilijk hahaha..

We willen het allemaal zo graag!

Hopelijk krijgen we snel weer nieuwe baby berichtjes!

Manon hoe is je eerste kraamweek gegaan? Veel visite? Ook wel de nodige rust gehad? En hoe gaat het met jouw herstel? Wat fijn dat de kleine zo goed groeit!!!

Ik stuur altijd de kerstkaarten naar een kleine groep maar dit jaar sla ik over. Geboortekaartjes zijn idd al duur genoeg! Ik kon enveloppen bij de kaartjes bestellen maar heb ze uiteindelijk bij de action gekocht. Voor veeel minder geld. Scheelde bijna €10. Op het kaartje willen we een foto van de baby als het mijn man lukt om een mooie te maken. We hebben een ontwerp mét en zonder foto gemaakt.

Terug
Bovenaan