Uitgerekend in December 2016!

Dat is vast schrikken geweest. Gelukkig kwam je kleine nog uit zichzelf, en op tijd!

Bij mij was de misselijkheid echt een virus, ik had ook niet zo veel buikpijn en hoofdpijn. (Alleen na een tijdje van het continu overgeven en niet drinken, maar dat was wel te verklaren). de dag daarna maar een klein beetje verhoogde bloeddruk en de week erna bloeddruk weer als anders. Ik hoop voor Karlijn dat zij nu beter of bevallen is :)!

Fijn dat die eerste weken goed zijn gegaan!

Helaas.... nog niet beter en nog niet bevallen. Ik merk dat ik dit echt heeeeel erg slecht trek. Ik slaap nog steeds veel te weinig, mijn eetlust is weg, ben er simpelweg gewoon helemaal klaar mee. Vrijdag weer naar de vk. Ga dan maar weer aangeven dat het met mij gewoon niet goed gaat en wat nu het plan van aanpak zal zijn.

Oh wat stom Karlijn :( ben je wel wat minder misselijk nu? Hoe lang ben je dan al zwanger? Ik hoop dat de verloskundige vrijdag wat voor je zal kunnen betekenen. En dat je tegen die tijd weer wat beter bent natuurlijk!

Ja de misselijkheid is wel wat minder, maar ben net een slappe vaatdoek! Morgen ben ik 39 weken, dus ik hoop stiekem dat ze willen gaan kijken of ze mij kunnen strippen. Dan zit er voor mijn gevoel in elk geval een einde aab te komen, maar ik weet dat het ook na het strippen ff kan duren voor er het een en ander op gang komt

Ja, dat zou kunnen! Bij mij wilden ze het echt pas met 41 weken doen, maar voor hetzelfde geld heb jij al wel een centimeter ontsluiting en omdat je er doorheen zit.. Het kan in ieder geval geen kwaad om te vragen! En ik zat er niet doorheen toen ik het vroeg, dat maakt ongetwijfeld een enorm verschil. Ik duim met je mee dat het kan vrijdag! Dan heb je in ieder geval een volgende stap!

bij mij ook nog alles rustig helaas.

Wij zijn weer thuis Jade werd zondag opgenomen in het ziekenhuis vanwege geelzucht ze heeft een dag onder de uv lampen gelegen en vanmorgen waren gelukkig der waardens goed en mochten we naar huis nu gaan we weer opnieuw genieten :D

Oei little girl coming, eng! Gelukkig nu alles weer goed met Jade! Lekker weer thuis genieten!

wij zijn vandaag lekker een rondje langs de families gereden, het wachten duurt zo lang en zo hadden we wat te doen.

@zwangere-22

Jaa dat was inderdaad schrikken want was zelf niet mee naar het ziekenhuis me vriend en kraamzorg gingen heen en toen werd ik gebeld dat ze moest blijven en ik ook heen moest, maar gelukkig gaat alles nu goed :)

Terug
Bovenaan