Uitgerekend in December 2016!

Dat is even schrikken geweest voor jullie! En zo zielig hè om je kleintje zo hulpeloos onder die lamp te zien liggen en ze niet even op te pakken om te troosten. Wij hebben het gehad bij ons eerste zoontje, ik vond het vreselijk.

Kan me heel goed voorstellen dat jullie het zat zijn! Hopelijk worden jullie kleintjes snel geboren

@Finnensem

jaa je voeld je zo vervelend en machteloos dat je der niet kan trosten als ze huilt

mijn bevaling was redelijk flot rond deze tijd vorige week werd de infuus aangelegt en om 12:26 was ze der dus ben blij dat het ze flot ging =D

Hee, je hebt een nieuwe naam!

Vervelend dat jij het ook mee hebt moeten maken FinnenSemm! Het komt toch vaker voor dan ik dacht.

Hier nog steeds alles rustig :(

Gelukkig is alles weer goed, Meljade! Lijkt me heel naar om mee te maken.

jammer dat alles nog rustig is, zwangere.

ik heb sinds gister avond wel steeds meer harde buiken, ook pijnlijk en krampen onder in mn buik. Wel goed geslapen en nu gaat het weer verder. Maar er zit totaal geen regelmaat in, dus weet niet wat het is. Soms om t kwartier en dan om de paar minuten. Het maakt me in iedergeval nerveus. Vanmiddag moet ik toch naar de verloskundige, misschien kunnen ze meer vertellen. Wel heb ik ontzettend last van 2 aambeien die echt pijn doen ( sorry voor t vieze praatje ). Daarom zie ik ook op tegen de bevalling.

Dionne, laat iemand Curanol halen voor de aambeien. Zowel de tabletten als de zalf. Dat werkt bij mij heel goed! Ik had veel last van mijn aambei na de bevalling. Binnen twee dagen na start gebruik Curanol was het al veel minder.

En het lijkt erop dat je een voorzichtig beginnetje hebt, Dionne. Ben benieuwd wat de vk ervan zegt.

Super spannend Dionne! Ben benieuwd wat je verloskundige ervan vindt! Ik vind het ook klinken als een voorzichtig begin! Duimen dat het doorzet!

Goede tip Manon! Ik heb zelf nog geen aambei gelukkig, maar die kunnen geloof ik ook makkelijk tijdens de bevalling komen.. Dan weet ik meteen wat er mee kan doen als het komt.. Ik heb er wel een moedervlek die veel pijn doet bij aanraken en drukken, misschien lijkt dat qua pijn een beetje op een aambei.. Het geeft mij ook een beetje een angstig gevoel voor het persen. Maar niks aan te doen en we moeten er doorheen helaas..

Morgen word ik als het kan gestript. Ik hoop dat dat het wat onrustiger maakt bij me, want ik ben alweer bijna een week over tijd en ik raak er een beetje klaar mee.. Word erg ongeduldig, zit inmiddels onder de striemen die bijna allemaal deze week zijn gekomen en ik voel me zwaar en stijf en moe. Even klagen hoor :)

ik ben benieuwd of we een kerstkindje gaan krijgen. Als het strippen helpt misschien wel. (Kerstavond telt ook vind ik, of niet echt?).

Goeie tip, manon! Heb het mn moeder meteen laten halen.

Hier is het inderdaad begonnen met rommelen! Verloskundige heeft me vanmiddag door gestuurd naar het ziekenhuis omdat mn bloeddruk wat aan de hoge kant was! Heb daar een ctg gehad, bloeddruk gemeten en in een urine laten testen! Urine was goed en ctg ook! Omdat ik toch veel krampen heb gingen ze kijkem of er wat ontsluiting was, dat was 2 cm!!! Ik moest daarna nog een uur wachten om nogmaals mn bloeddruk te laten meten, die was iets gezakt dus ik mocht naar huis! De krampen werden inmiddels wel wat heftiger dus gingen ze nog een keer kijkem of er al meer ontsluiting was! Dat was toen alweer 3 a 4 cm. Na overleg mocht ik zelf kiezen of ik naar huis wilde of niet! Dus zit nu weer thuis.. en we wachten tot de weeen wat regelmatiger en heftiger worden! Dan gaan we weer terug naar het ziekenhuis! Ik hoop wel dat t nu doorzet en wij straks weer terug kunnen. Anders moet ik morgen weer terug voor controle en ctg.

Terug
Bovenaan