Uitgerekend in December 2016!

Ik heb wel wat kerstkaarten verstuurd en rondgebracht, maar niet zo veel. Vind het toch wel leuk, en ik had er nog een stuk of 10 van vorig jaar, dus die zijn nu op :). De kaartjes zijn inderdaad wel duur zeg :(, man!

Wij hebben nog niet geschreven, we weten nog niet precies hoe groot de kaart is. Ik bedenk me nu dat het toch wel handig is om een proefkaart te bestellen, als de enveloppen ook zo veel schelen qua geld. Dat had ik nog niet bedacht.

Wij hebben de kaartjes besteld bij Kaartje2go, daar zaten de enveloppen bij. Waren €150,- kwijt, maar bij het uitzoeken bleek het nog veel duurder te kunnen. Vond dit wel betaalbaar.

Mijn kraamweek zit erop. Marijn is nu precies 1 week en 1 uur. Hij doet het hartstikke goed en wordt door iedereen bejubeld omdat het zo'n klein frummeltje is. Ben inmiddels ook op de bekende roze wolk beland. Moet eerlijk zeggen dat die allesomvattende verliefdheid en moedergevoelens er niet meteen waren. Dat geldt ook voor mijn man. Die voelt zich nog niet echt vader. Gelukkig maken wij ons daar niet zo druk om. Het loopt vaak heel anders dan 'maatschappelijk bepaald' is. Die gevoelens komen allemaal nog wel. Belangrijker is dat hij het supergoed doet als papa.

Klinkt goed Manon :) lekker genieten van jullie frummel :)

en je hoort vaak dat die verliefdheid pas wat later komt, zou ik me inderdaad niet druk om maken, als je verder tenminste niet depressief bent, maar zo kom je niet over.

Hoe veel kaartjes hadden jullie besteld? Ik denk dat ik er maar +/- 30 nodig ga hebben.. Ik had mezelf op een budget van 80 euro gezet..

Wij hebben 50 kaartjes, incl enveloppen komen we dan op ongeveer 80 euro uit :)

Sinds vandaag begin ik mij ziek te voelen, hopelijk geen griepje

Dat hoor je wel vaker dat die roze wolk even op zich laat wachten. Hoe is de eerste week bevallen, manon? Zwaarder of minder zwaar dan verwacht?

Ik heb een proefdruk bij poobies besteld, deze was gratis. Gedeeltelijk zelf ontworpen. Zou intotaal +/- 50 kaartjes en envelopjes nodig hebben en kost bijna 100 euro.. maar heb de en envelopjes dus eerder besteld en betaald. Dus straks alleen nog juiste datum en gewicht enzo toevoegen en dan bestellen!!

Wij hadden 100 kaartjes besteld, ca 80 nodig, dus genoeg reserve :).
<p style="text-align: left;">De eerste week word je geleefd, mede door het zkh en/of kraamhulp. Pas daarna, dus vanaf morgen komt het leven weer op gang. Zelf wassen, was opruimen, stofzuigen, geen ontbijt op bed meer, helemaal alleen (wel met man) voor Marijn zorgen. Die week zal de grote test zijn.</p>

Gewoon ontbijt op bed eisen van je man ;). Nee, ik kan me voorstellen dat volgende week zwaarder wordt dan. Gelukkig ben je dan zelf lichamelijk wat hersteld en kun je ook echt dingen gaan doen! Wel lekker dat je het nog samen met je man kan doen!

oh, met die kaartjes gaan we wel redden dus! Vandaag maar eens een proefdruk ergens bestellen en kijken naar de prijzen van de enveloppen. Scheelt ook weer werk als ik nu adressen kan schrijven, hoewel wij dus wel weinig kaarten gaan sturen in vergelijking met jullie..

Oei Karlijn! Hopelijk geen griep! Heb ik wel gehad afgelopen week, en dan komt de baby ook mooi niet.. Gelukkig kan je er wel snel van opknappen. Beterschap!

Terug
Bovenaan