Uitgerekend in December 2016!

Hoop dat jij morgen gestript wordt, zwangere! Ik heb ook hele zwangerschap geen last van striemen en sinds deze week ook ineens! Baalde daar wel een beetje van, haha

Jaaa Dionne! Goed zeg! Heel veel succes met de bevalling die vast wel door gaat zetten vandaag en geniet van je kleine. Wat goed dat het nu begonnen is voor je :) ik gun het jullie!

ja ik baalde ook van die striemen :p. Het viel me zo mee dat ik ze niet had en nu komen ze toch..

nou Dionne, ik hoop snel van je te horen :) sterkte!

Spannend Dionne! Nu kunnen wij ook afwachtend drie keer per dag op het forum kijken :).

Er wordt wel veel van jouw geduld gevraagd, zwangere....

Spannend zeg Dionne, hoop dat je inmiddels al bevallen bent!

en zwangere, jij moet zeker heel veel geduld hebben. Maar kan nu toch echt niet lang meer gaan duren. Hoe ver ben je nu?

<p style="text-align: left;">Nu 41 weken. Dus valt eigenlijk nog mee.. (Schaam) Vannacht wel de slijmprop verloren! Dus eindelijk een teken dat mijn lichaam wel snapt dat er binnenkort iets moet gebeuren :p. Kan natuurlijk wel nog een week duren dan, maar goed, goed teken!</p>
ik hoop ook heel erg dat Dionne al is bevallen! Heel spannend! :)

Uiteraard geen enkel probleem!

ik blijf hier maar nieuwsgierig op kijken voor Dionne!

Karlijn, hoe gaat het met jou? Voel jij je al wat beter?

Zo, eindelijk even een update! Het lukte me steeds niet om in te loggen! Gister avond is onze zoon geboren!!!! Om 23:53 uur.. hij is helemaal gezond en weegt 3760 gram en is 50 cm lang! Hij heeft wel nog wat moeite om zich op temperatuur te houden!

Bevalling ging redelijk vlot, om 22:00 uur gingen we naar het ziekenhuis en nog geen 2 uur later was hij er. Wel ben ikzelf, helaas, uitgescheurd.. maar heb daar weinig van gevoeld tijdens het bevallen! Ben blij dat t ineens zo snel ging! Nooit gedacht gister ochtend, haha

ohja en hij heet; Kody!!

Terug
Bovenaan