Uitgerekend in December 2016!

Gefeliciteerd en idd een mooie naam

nu lekker genieten en je laten verwennen door de kraamzorg! Ze kunnen lekker je kerstdiner bereiden met al het lekkers wat je 9 maanden hebt gelaten

<p style="text-align: left;">Yeeha, gefeliciteerd Dionne met de geboorte van Kody!! Die weegt zomaar 1 kilo meer dan Marijn vanmiddag woog ;)</p>
<p style="text-align: left;">Super dat het zo goed en lekker vlot is gegaan. Kon je de weeën een beetje opvangen?</p>
<p style="text-align: left;">Nou, zwangere, we gaan nu voor jou duimen? Wie staat er nog meer in de 'wachtrij'? Karlijn, jij ook toch?</p>

Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee, voor allen die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd!

Zelf ben ik uitgerekend op 30 december, het wordt een meisje. Spannend dus of het nog 2016 of toch 2017 wordt!

succes nog met de laatste loodjes!

Hoi Ilse, welkom! Voor jou breken nu ook spannende weken aan, hè. Succes!

Zijn er nog dames die in de geheime fb groep willen? Dan heb ik wel jullie fb naam nodig.

Hoi allemaal

Ik ben Jessica en sinds mijn verlof kijk ik regelmatig op het Form.

Iedereen die al mama geworden is gefeliciteerd!!! Wat leuk en fijn om alle verhalen te lezen. Iedereen die net als ik nog aan het wachten heel veel succes met de laatste loodjes. Wat zijn ze zwaar ( vooral geestelijk ) vind ik. Ik wil ook zo graag dat de kleine komt.

Ik ben de 25e uitgerekend van me 1 kindje een meisje. Het ziet er allen voorals nog uit dat ze het prima naar haar zin heeft in mama's buik. Dus wanneer ze zal komen is afwachten.

Terug
Bovenaan