Uitgerekend in December 2016!

Hallo Dames

IK ben maaike berkien.  Eindelijk na drie jaar en een miskraam woensdag een positieve test. Ik merk wel bij elk buikpijntje enz. Hoe bang ik ben dat het fout gaat. Ik hoop met jullie veel te kunnen delen.

Hallo allemaal, en proficiat.

Ik had eigenlijk een vraag, ik moet nog naar de verloskundige en wordt terug gebeld. Op online websites kun je zelf uitrekenen hoelang je zwanger bent, alleen is het zo dat ik een verschillend resultaat krijg. Hoe hebben jullie dat gedaan?

groetjes

Hoi Mai -o1

IK heb een zwangerschaps- app op mijn telefoon genomen deze berkent dit voor mij. Maar ik denk dat als je je termijn echo voor het eerst heb het dan duidelijker is.

groetjes maaike

Vandaag echo gehad met 5,4 weken zwanger.. Zag er allemaal netjes uit.  Vruchtje en dooierzakje. Nog geen hartje gezien want daar is het te vroeg voor. Volgende week opnieuw een echo, spannend.!

hoe gaat het bij jullie.?

Fijn Schildpad Colok en spannend voor volgende week! Wij hebben aankomende maandag de echo. Kan niet wachten!

Hier erg slechte week achter de rug, die misselijkheid, ik weet soms echt niet waar ik het moet zoeken. Er zaten dagen bij dat ik bijna niets binnen kreeg (en hield), ik was even bang dat ik opgenomen zou moeten worden ivm uitdroging, maar gelukkig drink en eet ik weer beter. Ik voel me echt zo zwak type af en toe, valt me echt zwaarder dan gedacht. Genieten is soms echt ver te zoeken... wie heeft dit nog meer?

Borsten wel flink groter al en mijn broek zit niet lekker meer. De laatste dagen ook last van benauwdheid. Ik had geen idee dat ook bij de kwaaltjes kon horen. Zo ontdekken we steeds meer :)

Hoe gaat het bij de rest?

Goedemorgen meiden,

gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu ook zwanger van ons eerste kindje. 4 mei de eerste afspraak met VK voor de 8 weken echo.

lees dat meer van jullie je zorgen maken, ik ook heel erg. Vorige week had ik erg last van misselijkheid en nu bijna niet, en ik heb nooit echt een knalstreep gehad op de test maar altijd een licht lijntje.

zou het wel leuk vinden om bij de Facebook groep te mogen! Mijn Facebook naam is Anne Besuyen

Terug
Bovenaan