Uitgerekend in December 2016!

Gefeliciteerd Kirsten, Dionne en Dorine!

hier is gisteren de eerste echo gepland, 21 mei al :eek: leek mij ook al erg vroeg omdat ik vaak '12-weken echo' hoor, maar ik ben dan 10.5 en dat vond zij wel redelijk gemiddeld. Dus ik ben erg benieuwd! En we kunnen dan samen gaan, alleen had ik wel spannend gevonden!

Ik heb nog altijd niet zo veel kwaaltjes. Erg moe, pijnlijke borsten en een weeïg gevoel. Maar ik ben niet echt misselijk, kan 's ochtends alleen niet meer zo lekker eten, maar daar is mee te leven!

Ik ben ook al namen aan het kijken :p. Dat maakt het ook wel echt!

Welkom Kristen, Dorine en Dionne! En gefeliciteerd natuurlijk!

Fijn om te horen dat het bij iedereen nog wel goed gaat.

@Lien123 wat naar dat je er zo'n last van hebt. Kan helaas niet echt zeggen hoe ik het doe, want ik heb nog niet zoveel kwaaltjes, maar sterkte meid!

Hier beginnen de kwaaltjes overigens wel toe te nemen in de zin ochtendmisselijkheid! Heb er nu al een paar dagen wat last van. En mijn darmen rommelen ook wat af zeg.

Vanmorgen nog een heel gebeuren, wij gaan over 2 weken op vakantie naar Zuid Afrika, en een hele rondreis van 4 weken is gepland, oa door malariagebied. Traveldokter geeft aan daar absoluut geen voorstander van te zijn in dit prille stadium, en zeker niet om dan al aan malariapillen te moeten, gezien in dit stadium geen enkel middel uit onderzoek veilig is gebleken alsnog. Dus met een beetje geluk (en gelukkig heeeel veel medewerking vanuit reisorganisatie) kan onze route verlegd worden, dit is reisorganisatie nu aan het uitzoeken. Ff duimen dat dat lukt, want we kijken al zo lang uit naar deze reis.. zou zonde zijn af te moeten zeggen!

@boelie88 Super spannend, zal mee duimen voor jullie dat de reis verlegd zou kunnen worden! Want inderdaad de reis annuleren zou heel erg zonde zijn en het risico nemen van malaria pillen zou ik ook niet durven nemen :)

Succes! Hoor graag hoe het afloopt :)

Hoi allemaal

Ik weet sinds afgelopen donderdag dat we zwanger zijn. Ben rond 22 december uitgerekend,14 mei heb ik de eerst echo spannend!

Verder ben ik erg moe en vroeg wakker. Maar dat hoort erbij ;)

Zijn er die al een buikje krijgen? Ik heb zelf het idee dat iedereen het kan zien ( is wss niet zo)

Succes iedereen!

Jeetje boelie88, hoop voor jou dat ze het kunnen aanpassen. Zo een gave reis wil je natuurlijk niet missen. En ik zou het er anders ook niet op durven wagen.

Leuk om zo ervaringen met elkaar te delen.

ik ben, zoals ik al eerder had verteld, doormiddel van clomid en pregnyl zwanger geraakt. Nu waren er voor mijn eisprong 2 eitjes op de echo te zien. Dus ik ben heeeeeel benieuwd of het er 1 of toch een tweeling wordt. Helaas nog 6 weken wachten voor ik dat te zien krijg

@lisa: je vroeg waarom sommigen al zo vroeg een echo hebben. Bij mij is de reden dat ik bij de gynacoloog loop door 2 eerdere miskramen.!

ik heb nog geen last van misselijkheid. Wel erg moe, krampjes en gevoelige borsten. De gradatie gevoelige borsten verschil per dag. Wanneer het een dag wat minder is beangstigt dit mij, bang dat het mis gaat. Voelen jullie ook verschillen per dag.?

Ik heb zelf nog geen last van een buikje, wel opgezette buik.. Heel erg.!

Hallo allemaal! Wat leuk om al jullie verhalen te lezen!

Zelf had ik op 11 april weer een positieve test na een curretage ivm een missed abortion op 5 februari. Op 18 april nogmaals 2 testen gedaan en allebei positief!

Blijkbaar is niet mijn hele verhaal op het forum gekomen, geeft ook niks. Ben rond 12 december uitgerekend en we vinden het allebei erg spannend! We hebben al een dochter van 15,5 maand en het lijkt me erg leuk als ze grote zus wordt! Op 2 mei hebben we de eerste echo!

Terug
Bovenaan