Uitgerekend in December 2016!

@schildpad colok

Bij mij verschillen de klachten ook per dag, maar ik denk dat dit normaal is hoor. Want ik heb eens gelezen ergens dat je hcg langzaam stijgt en volgens mij om de 72 uren weer een stijging ofzo geeft. Dus ik denk dat je weer meer klachten krijgt zodra er weer een stijging is van het hcg hormoon. En zo lang je geen bloedverlies hebt zou ik je nergens druk over maken maar er lekker van genieten! Al kan ik mij heel goed voorstellen dat dit moeilijk is met al 2 eerdere miskramen.

Ik heb de ene dag ook veel meer last van mijn borsten en darmen dan de andere dag. Ik heb ook nog geen 1x overgegeven terwijl ik soms wel continu misselijk ben. Ik heb het idee dat ik meer last van avondmisselijkheid heb dan ochtend misselijkheid.

Maar ook dat soort dingen verschilt per persoon.

Wel maak ik mij druk als ik soms pijnscheuten in mijn buik heb, maar ik stel mij gerust aan het feit dat het weer afzakt en ik nog geen druppel bloedverlies heb gehad en wel 3 positieve testen. Dus daar houdt ik mij aan vast.

Nou ik moet even toegeven, vanavond heb ik ook een beetje een domperavond hoor, merk dat ik nu veel meer vermoeid wordt en 's morgens ook misselijk, dus ik merk nu even bij mezelf dat ik het best overweldigend vindt allemaal wat voor veranderingen er in mijn lichaam plaatsvinden, zonder dat ik er invloed op heb... Meer mensen die hier last van hebben? Pfoe toch wel wennen aan het idee dat mijn leven conpleet op zijn kop komt te staan...

sorry dat ik even niet reageer op anderen :(

Ik Ben uitgerekend voor 3 december.

Na drie miskramen, laatste curretage gehad op 8 december.

Nu al een hartje gezien en volgende echo is op 6 mei

Wel enorm moe. Ik neem ook 3x per dag utrogestan.

Proficiat voor alle zwangeren onder ons. Ook een voorzichtige proficiat voor velen onder ons, altijd spannend. Ik weet er alles van.

Genieten moeten we doen zeggen ze, niet zo evident met die spanning...

Hey meiden,

@boelie88 ik snap hoe je je voelt. Het hoort er allemaal bij. Ik heb nu nog weinig last, slaap alleen slecht omdat ik heeel veel lig te piekeren snachts. Zal het allemaal wel goed zijn.. Jullie kennen het wel denk? Probeer er toch een beetje van te genieten, meid!

@karen hoofd wat heftig, al drie miskramen! Fijn dat je een hartje heb gehoord. In welke week had jij je eerste echo nu?

ik had 31 mei pas mijn eerste echo staan. Maar omdat ik zwanger ben geworden met behulp van clomid en pregnyl heb ik toch de gynaecoloog opgebeld en gevraagd of ik eerder heen mag! Nu mag ik gelukkig 9 mei al heen. Ik zit dan eind van mn 6e week.

Groetjes

Kirsten fijn om te horen dat bij jou de kwaaltjes ook per dag verschillen.

en inderdaad zolang er geen bloed is gaat het goed en moeten we proberen te genieten.!

die Pijnscheuten in je buik zijn lastig. Maar alles is aan het oprekken dus dat hoort er gewoon bij.!

Hallo dames,
<p style="text-align: left;">allereerst iedereen (voorzichtig) gefeliciteerd!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben ongeveer 19 december uitgerekend. 4 mei m'n eerste echo. Ben dan 7 weken en 2 dagen. Vorig jaar bij m'n eerste zwangerschap een Missed Abortion gehad. Kwamen er bij de 10 weken echo achter dat het met 5 weken mis is gegaan. Curretage gehad. Helaas daarna verklevingen in m'n baarmoeder aan de curretage overgehouden. Hadden vanaf maart dit jaar weer groen licht om te proberen en meteen raak. Ben heel blij maar ook super bang dat het weer mis gaat. Probeer positief te blijven maar is soms lastig. Beetje rollercoaster aan emoties haha</p>

<p style="text-align: left;">Gister getest, positief! En dit na het stoppen met de pil, niet ongesteld geweest, meteen raak.</p>
<p style="text-align: left;">Nou heb ik vandaag hele erge steken in mijn buik, alsof ik ongesteld zou moeten worden. Kennen jullie dit gevoel?</p>

Terug
Bovenaan