Uitgerekend in December 2016!

Goedemorgen!

Allereerst iedereen gefeliciteerd!  Vanochtend een positieve test gedaan! Helemaal blij.  Ben nu 4 weken en 3dagen ongeveer. Eind december uitgerekend!

Ik tel de dagen af tot 12 mei! Ben zo benieuwd naar de eerste echo, kan echt niet wachten :-D

Mn klachten wisselen enorm, merk wel dat ik veel last heb van mijn zwangerschapsdementie, super wisselende emoties(vooral op mn werk), en toch aardig wat last van 'beurse' borsten.
Heel erg misselijk ben ik gelukkig niet, echter wat te vet eten geeft wel wat meer last van maagzuur.

Zijn er al die pas de eerste echo gehad hebben?
Hoe hebben jullie dat beleeft?

Gefeliciteerd allemaal!!

Sinds vanochtend weet ik dat ik zwanger ben.

@1988 Volgens mijn app ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger. Hier ook dus eind december uitgerekend.

Wat hebben jullie gedaan? Huisarts gebeld, zodra jullie het wisten? Ik heb geen idee waar verloskundigen zitten, dus ik hoop dat hij me dat kan zeggen.

Mijn “klachten” zijn een trekkerig gevoel in mijn buik, helaas ben ik de hele dag misselijk, niet heel erg gelukkig. En heb al een week elke dag hoofdpijn. O, ja en meer moe.

@tiggy

We lopen dan ongeveergelijk.hij gaf aan 28 december uitgerekend. Ik heb nog niet veel klachten alleen last van mijn onderbuik. Het lijkt me leuk om dingen te delen.. aangezien we bijna gelijk lopen:)

@1988, ja, bijna gelijk, zo'n site gaf bij mij 30 december aan.. tussen de feestdagen.. altijd handig :-S Lijkt mij ook leuk!

Ja, ik hoorde wat bekende zeggen dat er wel wat in de plaats zitten, maar via google kon ik die nog niet vinden.. Zoek nog wel ff verder.

Gefeliciteerd Karen, Rosanna, Ilse, tiggy en r1988! Veel nieuwe meiden!

Volgens mij moet overal in de buurt wel een verloskundigepraktijk zitten, anders informeren bij een dorpje verder :) Maar de huisarts zal vast ook wel tips hebben! Ik heb de huisarts niet gebeld.

Kirsten, zelf nog geen echo gehad! 21 mei pas, en 3 mei de intake pas. Ik ben ook wel benieuwd hoe die echo's beleefd worden!

Ilse, zelf had ik ook het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar dat werd ik (dus) niet. Bij mij is dat gevoel na een weekje weggegaan, vandaar dat ik ging testen.

Tiggy, beter tussen de feestdagen in dan op een feestdag denk ik? :) lekker drukke maand hebben we in december!

Ik heb momenteel nog pijnlijke en gevoelige borsten, hoofdpijn, een half misselijk half duizelig gevoel, gelukkig nog niet overgegeven, snel heel moe en weinig concentratie (handig, met school..). Als ik ergens op de dag niet geslapen heb stort ik helemaal in. Dementie had ik altijd al een beetje ;), merk daar zelf nog niet veel verschil in. En ik heb weinig eetlust, maar misselijk als ik niet eet, handig allemaal.

Boelie, ik heb ook wel eens zon dag gehad. Het is allemaal wel heel veel en natuurlijk nooit heel handig. En het gevoel dat je er niks aan kan veranderen en er zo weinig invloed op hebt. Je kan altijd wel iets vinden waaruit dan lijkt alsof het op een andere manier beter was geweest. maar ik ben er heel vaak ook heel blij mee. Ik kijk al enorm uit naar het afnemen van klachten na 10/12 weken, ik hoop dat dat echt zo is. Morgen 7 weken zwanger, naar eigen berekening. Hopen dat het dan over 5 weken weer helemaal goed gaat! Ben benieuwd!

Dat piekeren heb ik ook wel, maar gelukkig niet s nachts. Ik ben dan zo moe dat ik meteen slaap. Dat vind ik niet verkeerd :) dik pluspunt

Ik pieker ook nog niet.. vind het wel spannend allemaal. Wanneer gaat wilt iedereen het vertellen of heeft het al vertelt? Wij hebben met pinksteren een weekend weg met de fam. Bijna altijd neem ik dan wel een wijntje.. wij vinden het nog te vroeg om te vertellen, moeten dus even een smoes verzinnen zodat het logisch is dat k niet drink... wel heel lastig. Wij zijn ook al op zoek naar leuke ideeen om het leuke nieuws te vertellen... Wij willen het rond de 12 weken vertellen. Als het goed is, is dat na onze vakantie. Als de berekening online klopt.

Terug
Bovenaan