Hoi meiden,
even een berichtje vanuit mijn nachtdienst.. Ik werk in een verpleeghuis en ben toch al snel bang dat ik verkeerde dingen doe, wat slecht kan zijn. Net als nachtdienst, weet niet of het kwaad kan in de eerste 12 weken?
Hoe is het verder met jullie? Ik heb nog helemaal niet echt last van kwaaltjes. Merk wel dat ik, met name op mijn werk, de vieze geurtjes nog viezer vind haha. Ook heb ik af en toe wat steekjes in mijn onderbuik, maar dat is het dan ook.
Ik heb sommige mensen wel al verteld dat ik zwanger ben. Zij wisten dat we al even bezig waren en leefde de hele tijd erg mee. Ik heb het de mensen verteld die ik het ook zou vertellen wanneer ik alsnog een miskraam zou krijgen. Maar daar gaan we niet vanuit.
Ik heb mijn ouders een kinder voorleesboekje gegeven met daarom een briefje: "lieve opa en oma, begin maar vast met oefenen. Want eind december kom ik graag naar jullie luisteren." Ze werden beide erg emotioneel haha.
@r1988 en @tiggy ik ben, naar eigen berekening, de 27e uitgerekend. Dus zit ook een beetje rond de zelfde weken haha.
9 mei naar de gyn voor een echo. Ben erg benieuwd of het er 1 of 2 zijn! Haha
groetjess