Uitgerekend in December 2016!

<p style="text-align: left;">Goedemorgen dames,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">ik hoop dat ik hier ook nog mag mee kletsen,</p>
<p style="text-align: left;">wij zijn erachter gekomen dat we pas zwanger zijn... Na 4 jaar proberen en een jaar fertiliteits behandelingen zijn wij nu. .. Wel op een natuurlijke manier zwanger geraakt, eerder dit jaar al een mk gehad dus nu wel super onzeker... Over alle kraampjes die ik voel, als het goed gaat ben ik 29 dec uitgerekend</p>

Van harte gefeliciteerd! Wat speciaal dat het nu toch op een natuurlijke manier gelukt is zeg!

Hier vanmorgen weer meteen de foliumzuur eruit gegooid. Vanmiddag toch nog maar eentje nemen voor de zekerheid. en dan kijken wat ik kan doen tegen het overgeven. Ik ben dan niet zo zeer misselijk, maar zodra ik wat eet..

@r1988 haha ja heel leuk! Ik heb het mn ouders al verteld. Kom het niet voor me houden. Ik denk als t een tweeling is dat ik wel even moet slikken, haha. Maar ook leuk.

@gebruiker381158 van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is. Ik snap je angsten. Ik ben zwanger geraakt met behlo van clomid en pregyl waardoor de kans op een miskraam ietjes groter is. Dus ben ook bij ieder dingetje bang.

@zwangere 22-er jeetje wat vervelend dat je streeds moet overgeven. Ik zou er dan nog een nemen idd.

ik heb nog nergens last van. Gister alleen wat last van krampen. Voelde als menstruatie krampjes. Meer die dit hebben?

Valt me op dat er veel mensen in de zorg werken, ikzelf ook! Aan mij werd laatst ook gevraagd of ik nachtdiensten wil gaan draaien, werk nog niet zo lang bij deze werkgever, maar wil dat echt niet als ik over de 3 maanden grens kom. Hoeft ook niet volgens de CAO GGZ. Dus dat scheelt.

Zwangere 22: gister even navraag gedaan bij VK tegen misselijkheid, gembertabletten (of capsules), en vitamine b12 kunnen ook helpen schijnbaar, heb zelf laat van ochtendmisselijkheid gehad, dis vandaar mijn vraag. Laatste twee dagen gaat t ietsje beter, dus heb het zelf nog niet geprobeerd.

welkom ook nieuwe meiden!

Ikke heb overigens vanavond eerste echo! Wat spannend!

Hoi dames,

Ik lees al even mee en vind het leuk om mee te kletsen.

Ik ben 27 en zwanger van ons 1e kindje. Waarschijnlijk zijn we 28 december uitgeteld. Heel leuk om meiden te volgen die ongeveer even ver zijn! Het is zo spannend allemaal, kan niet wachten op de 1e echo! 10 mei is het zo ver, spannend

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw in dit forum, maar kan intussen wel het heugelijke nieuws delen dat wij in december ons 2e kindje verwachten. Volgende week hebben we de eerste echo, dus we zijn natuurlijk erg benieuwd of alles goed is.

Goede tip boelie, vanmiddag maar even opzoeken! Ben benieuwd naar je echo! hoe veel weken ben je vandaag?

Menstruatiekrampjes: herken ik!

Bobi en mama to be, gefeliciteerd!

Iedereen heeft zo vroeg echo's. Ik mag 21 mei pas :(. Maar heb dan ook geen medisch iets gelukkig. Moet er denk ik maar blij mee zijn!

Ik heb ook niets medisch hoor, bij ons doen ze standaard bij 7 weken de eerste (inwendige) echo. Extra spannend, een inwendige echo, maar dacht ik kan het maar vast gehad hebben haha.

Terug
Bovenaan