Uitgerekend in December 2016!

Gebruiker381158en mama to be again, Bobi van harte gefeliciteerd. Het is super leuk dat we allemaal een beetje rond dezelfde periode uitgerekend zijn:) Wij vertellen het na onze vakantie dan zijn we bijna 12 weken. Eind mei gaan we weg.. ook spannend in het buitenland. Wij hebben ook niet om een medische reden een vroege echo. Ze doen het in deze praktijk ook vroeg.

Gelukkig heb ik ook nog niet echt last van kwaaltjes. Beetje rommelende buik maar verder niet. het is best onwerkelijk nog..

@Boelie88 spannend zeg vanavond! Ik kan ook niet wachten tot de echo.

Vandaag een echo gehad van ons 2e kindje. Bleek 1 week verder te zijn dan ik dacht. Nu 7w 2D zwanger. Erg spannend allemaal omdat ik op 6 maart een miskraam heb gehad en erna meteen weer zwanger ben geraakt.

Hoi allemaal!

Mag ik hier misschien ook mee komen schrijven? Ik ben nu (volgens mijn telling) 5 weken en 3 dagen zwanger van ons derde kindje, en dus waarschijnlijk uitgerekend op 24 december.

Geen enorme klachten tot nu toe, buiten vermoeidheid en wat pijnlijke borsten. Op 10 mei de eerste echo, om te kijken of het hartje klopt. Spannend weer! De vorige zwangerschappen zijn alweer even geleden.

Dames, ik wil even wat net jullie delen. Vandaag bij ggd geweest voor vaccinatie voor mijn vakantie naar zanzibar. Nu hebben ee een negatief reisadvies gekregen:(. We moeten onze vakantie omboeken,  er is alleen weinig keus Ivm zika virus.. We gaan nu waarschijnlijk naar Thailand.  Maar was niet onze eerste keus.. even een dip momentje...

R1988 vervelend zeg maar wel begrijpelijk in jouw situatie dat ze het afraden. Snap je teleurstelling maar gezondheid van jezelf en kindje gaat voor toch?! Thailand is ook erg mooi heb ik gehoord. Mn vriendin is er geweest en ze heeft het fantastisch gehad. Laat het je even bezinken. Het komt goed!

R1988 dat is zo vervelend idd! Ik ben ook vorige week naar traveldoc geweest voor reis naar ZuidAfrika. En omdat wij rondreis gaan doen komen we ook door malariagebied, dat deel van de reis werd ook afgeraden. Gelukkig hebben we de route kunnen verleggen en kan het doorgaan, maar ik snap je gevoel wel, wij hadden ook een "wat nu?" moment. Ontzettend balen maar je zou denk ik ook jezelf stom vinden als jou of je kindje iets overkomt door malaria...Tenminste zo dacht ik maar...

Echo gehad: hartje klopt en lengte ook met hoe ver we ongeveer zijn! Geweldig om te horen! Ben nu ongeveer 7 w +3 d.

Het is inderdaad even schakelen.  Maar wel voor een goed doel. Ik ben blij dat ik mijn afspraak een week had verzet omdat ik ziek was.. anders wist ik niet dat ik zwanger was en wel de vaccinatie gehas.  Dus ben blij dat het zo gelopen is! Ja Thailand lijkt mij ook mooi. We moeten wel  eerder onze ouders vertellen. We gaan 29 mei en ze moeten natuurlijk wel weten waar we heen gaan. Iedereen wist/ weet dat wij naar zanzibar zouden gaan.. We vertellen de rest pas als we terug zijn.

Hoi Meiden,

Wat leuk om alle verhalen te lezen!

Afgelopen maandag hebben wij een test gedaan en deze was positief, rond 31/12 ben ik uitgerekend. :)

Ik maak mij alleen een beetje zorgen want we hebben eind september een reis van 3 weken naar Zuid-Afrika geboekt, deze hadden we al geboekt en nooit gedacht dat ik na 1 keer al zwanger zou zijn.. Ik hoop zo dat we alsnog deze mooie reis kunnen maken.. :)

Terug
Bovenaan