Uitgerekend in December 2016!

Roo26 welkom en gefeliciteerd! Wat betreft Zuid-Afrika, ik ga volgende week en wij moesten een deel van de route omleggen, ivm malaria! Ik zou gewoon zsm naar een ggd gaan om je te laten informeren over de plaats(en) waar je heengaat. Zeker als je een rondreis gaat maken of bij het krugerpark in de buurt komt!

Dankjewel! boelie88

We gaan een rondreis maken en oa naar prive wildparken in de buurt van het Krugerpark. Bedankt voor je advies, ik ga van de week gelijk de GGD contacten.

Wat heerlijk zeg volgende week al! Alvast heel veel plezier toegewenst!

@ naduah welkom in deze groep en gefeliciteerd! @ Roo26 ook van harte gefeliciteerd!  Best veel gaan er naar zuidafrika wij hadden gewoon 2en relaxed luxe vakantie geboekt. Zijn nu aan het kijken naar Marokko. . Morgen moeten we beslissen.  @boelie88 wat fijn om te horen dat het goed was. Volgens mij zijn we van dezelfde leeftijd. .? Ik ben 27. Leuk:)

Nieuwe dames ook gefeliciteerd! Het ligt allemaal dicht bij elkaar, leuk!

Wat is jullie eerste afspraak met de VK vroeg gepland, ik heb die van mij met 8,5 weken. Dat is 26 mei pas. Nog ff geduld hebben dus.. :-S

Wij zijn van plan het onze ouders met moederdag te vertellen. Lijkt ons een mooi moment. Dus voorlopig blijft het nog ons geheim, toch wel lastig hoor ;-)

Ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders, jullie ook?

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd! Ons kindje word verwacht op 31 december, net zwanger dus. Vorige week vroeg ik al naar krampen. Dit is helaas de afgelopen dagen alleen maar erger geworden. De verloskundige gaf aan dat dit komt door de baarmoeder en de banden die aan het groeien zijn. Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe lang hielt deze hevige pijn aan?

<p style="text-align: left;">Heey  wat leuk om al jullie verhalen te lezen!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben 20 en ben dus best jong moeder ik verwacht ons kindje op 7 dec.</p>
<p style="text-align: left;">zijn er nog meer jonge moeders ik vind het allemaal best spannend heb 6 mei voor het eerst een afspraak bij de verloskundige..</p>
<p style="text-align: left;">ik zou ook super graag bij de besloten Facebook groep willen >> Ayla Sealy</p>
<p style="text-align: left;">xx</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hallo

allemaal gefeliciteerd! Ik ben als het goed is 29 december uitgerekend. Ik ben in december geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij één eileider verwijderd is. Dus krijg ik eerder een echo om te kijken of het op de goede plek zit. Sinds dat ik weet dat ik zwanger ben heb ik ook krampjes en een soort van ongesteldheid gevoel. Volgens mij hoort dat erbij.

Hoi meiden,

welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd.

Jeetje wat gaan er veel nog op reis, haha. Vervelend dat sommige reizen omgezet moeten worden. Wij gaan niet op reis maar over twee en halve maand verhuizen. Zie er nu al tegen op, alle stress haha.

@tiggy ik had eerst pas 31 mei echo maar heb gevraagd of ik eerder mocht! En dat kon op 9 mei. Ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders, morgen komt er iemand langs!

@sjarlotte jeetje wat heftig een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ik heb ook last van steekjes en krampjes! Volgens mij hoor het erbij! Wanneer heb je nu je eerste echo?

Terug
Bovenaan