Uitgerekend in December 2016!

Haha, nou onze reis blijft in NL en de zomer in Europa, niet echt exotisch. Geniet van jullie vakantie, waar de reis ook heen gaat.

@Dionnevl Bij mij komt ze volgende week pas van MvM. Toch wel jaloers op je vroege afspraak bij de VK ;-)

@Sjarlotte Oei, ik hoop dat deze zwangerschap naar wens gaat! Ik heb afgelopen dagen ook veel getrek gevoeld in mijn buik. Is net sinds vandaag een stuk minder. Denk dat het een dag of 3-4 duurde. Ongesteld gevoel omschrijft het redelijk goed, gevoel van opgeblazen buik en krampen.

Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Ik wilde eigenlijk wachten met mvm tot ik de eerste echo heb gehad. Zodat ik ook zeker weet dat alles oke is. Melden jullie je wel meteen aan?

@tiggy ik heb het mijn ouders en schoonouders verteld. En 2 vriendinnen. Zij wisten ook dat we al even bezig waren.

@bobi volgens mij willen ze juist urine van vrouwen die nog maar net zwanger zijn. Volgens mij zit de hcg piek tussen 6 en 12 weken. Ik ben nu 5weken en 3 dagen en er komt morgen al iemand.

Gefeliciteerd Sjarlotte en Oellie! Wat leuk, op je 20e al zwanger worden :) ik ben zelf 22, niet mega jong meer, maar ook zeker niet oud :p.

Je mocht toch tot 16 weken mee doen met moeders voor moeders? Geloof wel dat ze inderdaad die piek tussen de 10 en 12 weken het beste kunnen gebruiken. Weet niet of je een vroege echo krijgt?

Ja verhuizen is wel veel stress! En lichamelijk zwaar :eek: maar lekker als het straks klaar is. succes alvast!

Sjarlotte, ik hoop dat dit kindje gewoon goed zit :) ongesteldheidsgevoel is hier niet vreemd nee! Heb je nu dezelfde symptomen als bij je vorige zwangerschap?

hier heb ik redelijk een oplossing gevonden voor het overgeven! Heel blij mee! Ik zet de wekker een half uur eerder en eet in stukjes om de 5 minuten een stukje mandarijn. En dan ontbijten met een licht verteerbare cracker. Ik wordt misselijker als ik niks heb gegeten blijkt!

Hoi :) Ik ben Isra en ben ook uitgerekend in december 2016. Ik ben, denk ik, 6 weken+5 dagen zwanger (moet nog een echo krijgen, en mijn cyclus is onregelmatig).

Ik had het echt niet verwacht dat ik zwanger zou raken. Hij of zij is dan ook een verrassing. Ik had me een beetje voorbereid dat ik pas veel later zwanger zou raken omdat mijn hele cyclus een beetje zoek is en ik nog BV geef aan mijn dochter van bijna 2.

Maar heb deze tips gevolgd (http://goo.gl/sehYyc) en aan v-steaming gedaan, maar het heeft gewerkt.. Joepie..  :)

Verder, uh.. heb ik geen klachten. Ik voel me niet eens zwanger, dat is het gekke. Heb gelukkig wel een klein bolletje (of opgezette darmen) dus die neemt mijn onzekerheid toch een beetje weg.

dat was het zo'n beetje

PS: voor degene die willen weten wat het is; het is een soort behandeling wat ze bij accupunctuur doen, maar je kunt het thuis ook gewoon doen: http://goo.gl/fpyQ0c

Hallo Allemaal!

Wat leuk om alle verhalen te lezen!

Ik ben 20 januari gestopt met de pil de eerste 2 keer werd ik zoals gepland gewoon ongesteld. In maart bleef mijn menstruatie opeens uit.. de test zei "niet zwanger" dus ik dacht, kan een keer gebeuren. Ik wist daarna dus niet goed wanneer mijn eisprong zou zijn dus ging er eigenlijk vanuit dat ik deze maand niet zwanger zou worden maar toen bleef mijn menstruatie alweer uit en zei de test "zwanger"... in de middag weer, de dag erna in de ochtend en middag weer.. Toen was het dus duidelijk!

Ik ben nu, als het goed is, 5 weken en 7 dagen zwanger van ons eerste kindje! Ik ben uitgerekend 29 December 2016.

Ik heb 9 mei de eerste echo en gesprek met de gynaecoloog.

Ik heb best wel last van gevoelige borsten en ook, zoals ik veel lees, een opgeblazen gevoel en kan minder goed naar de toilet.

Dat was mijn verhaal :) hihi

Dag meiden,

Ik ben er weer, zware week achter de rug maar na bloeding en een zo goed als lege echo hebben we vandaag toch een kloppend hartje gezien 6,5 week. We zijn zo blij.

Nu diverse klachten pijnlijke borsten, slap moet om de 30 min wat eten. Zeurende onderbuik = groei baarmoeder en heel moe.

Hey meiden,

Ook ik meld me hier maar eens.

Op 8 april en positieve test gehad. Vandaag precies 7 weken zwanger. Ik vind het allemaal nog wel wat onwerkelijk...

Mijn man was ook blij verrast. Had een rompertje gekocht en een speen met z'n lint er aan waar op best daddy staat.

Draag nu al voedingsbh. Mijn borsten zijn al 2 cupmaten gegroeid... niet zo fijn.  Doet mega zeer.  Van moeder natuur al niet hele kleine mee gekregen, maar goed als voor het goede doel.

Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 16 december uitgerekend. 9 mei en intake bij gyn & vk, dan ook een echo.  Dus we zullen zien.

Leuk zo'n forum!

<p style="text-align: center;"></p>

Terug
Bovenaan