Uitgerekend in December 2016!

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag echo gehad.  Was Was het mooi om hartje te zien kloppen. Van dat kleine minimensje hou ik nu al

Hi, alle mama's to be, gefeliciteerd! En ook ik ben uitgerekend in december, op de 26ste. Wordt dus een hele speciale kerst ;-). Eergisteren echo gehad en gelukkig een duidelijk hartje gehoord.

Ik volg mee!

Vet raar.... had een mega verhaal getypt. Helaas maar 2 regels getoond. Ben nu kleding aan het uitzoeken. Word ik een beetje verdrietig van....

Zal straks of morgen even mijn verhaal hertypen ;)

Goedemorgen allemaal,

Helemaal blij want we hebben gisteren ons beebje gezien op de inwendige) echo.

Omdat ik max 10 ver zou kunnen zijn toch maar inwendig,  zonder problemen.  En super vriendelijke en rustige echoscopiste. Blijkt dat we 8 weken en 4 dagen zijn (gister 3 dagen; -))

Wat een bijzonder moment om het hartje te zien kloppen.  Armpjes en beentjes zitten er ook al aan.

31 mei opnieuw voor echo om de definitieve uitgerekende datum te berekenen.  Ergens wel heel fijn,  de dag voor onze vakantie nog een keer naar de baby kijken.

<span style="line-height: 1.5;">ZiJn er van jullie bij die de combinatie test wel of niet doen? En met welke reden?  </span>

Een Facebookpagina is er! Volgens mij moet je je naam opgeven en wordt je toegevoegd, maar ik zit er zelf niet bij dus weet het niet precies!

gefeliciteerd mo en ilzi! En gefeliciteerd met de mooie echo's, Jorrie en Kirsten!

pas je al veel kleding niet meer, dat je verdrietig wordt van uitzoeken, jorrie?

ik pas zelf alleen een aantal broeken niet meer. Ik was altijd al een beetje iets dikker, maar laatst een kilo of 3 afgevallen. dus pas de shirts nog wel. :)

Ik doe geen combinatietest! Zou niet met de keuze kunnen leven om een gehandicapt kindje weg te laten halen. Dus dan doe ik het gewoon niet :). Zit jij nog te twijfelen, Kirsten? Wel mooi, je kindje met armpjes en beentjes :)

Hoi hoi,

Poging twee ☺.

Maandag een (inwendige)echo gehad. Klein innimini mensje gezien. Hartje gezien... Wij zijn verliefd ;)

Best raar... tot maandag wel het idee gehad dat ik zwanger was, maar nu ik heb gezien dat er een kindje in mij groeit is het echt echt geworden.

Ik word wel mega verdrietig van het idee dat ik mijn kleding nu al niet meer pas. In week vier al twee cupmaten groter. Al mijn truitjes een blousjes dus veel te krap aan het worden. En nu zet mijn buik ook nog eens enorm uit.... en dat in de 10e week.

Alleen mijn zus & zwager (eigenlijk meer goede vrienden) weten het. De rest van de familie moeten we het nog vertellen. En de rest is best een dingetje.... dat zijn mijn ouders en vijf broers/zusse aanhangsel en mijn schoonouders en vier schoonzusjes met partner en zwager. Daarnaast nog 2 oma's.

Voor dat ik normaal fijne kleding aan kan duurt dus nog wel ff. Beetje stom om nu al positie kleding aan te doen terwijl nog niemand het weet.

We willen graag wachten tot de 12 weken.  4 juni ben ik 12+2 en dan is het nationale opa en omadag dan willen weten het graag aan de ouders vertellen. Weet alleen niet of ik zo lang te krappe broeken aan wil... wordt nog ff overleggen hoe we dat gaan doen.

31 mei om half 2 echo 3. Dan ben ik iets meer als 11 week. Wij hebben er voor gekozen om geen combinatietest te doen.  Voor ons heeft dat geen meerwaarde. We blijven onder controle bij vk en gyn in het ziekenhuis.

Vind trouwens wel dat een afwijking een raar woord voor wanneer je afwijkt van de norm is.

Rond half december hopen we innimini mensje vast te kunnen houden.

Mij lijkt een fb ook leuk. Kan diegene die deze beheert even haar (of zijn) naam doorgegeven. Stuur ik ff privé bericht. Zet liever niet mijn naam hier neer.... voor het geval er mensen meelezen die mij kennen

Terug
Bovenaan