Hoi hoi,
Poging twee ☺.
Maandag een (inwendige)echo gehad. Klein innimini mensje gezien. Hartje gezien... Wij zijn verliefd
Best raar... tot maandag wel het idee gehad dat ik zwanger was, maar nu ik heb gezien dat er een kindje in mij groeit is het echt echt geworden.
Ik word wel mega verdrietig van het idee dat ik mijn kleding nu al niet meer pas. In week vier al twee cupmaten groter. Al mijn truitjes een blousjes dus veel te krap aan het worden. En nu zet mijn buik ook nog eens enorm uit.... en dat in de 10e week.
Alleen mijn zus & zwager (eigenlijk meer goede vrienden) weten het. De rest van de familie moeten we het nog vertellen. En de rest is best een dingetje.... dat zijn mijn ouders en vijf broers/zusse aanhangsel en mijn schoonouders en vier schoonzusjes met partner en zwager. Daarnaast nog 2 oma's.
Voor dat ik normaal fijne kleding aan kan duurt dus nog wel ff. Beetje stom om nu al positie kleding aan te doen terwijl nog niemand het weet.
We willen graag wachten tot de 12 weken. 4 juni ben ik 12+2 en dan is het nationale opa en omadag dan willen weten het graag aan de ouders vertellen. Weet alleen niet of ik zo lang te krappe broeken aan wil... wordt nog ff overleggen hoe we dat gaan doen.
31 mei om half 2 echo 3. Dan ben ik iets meer als 11 week. Wij hebben er voor gekozen om geen combinatietest te doen. Voor ons heeft dat geen meerwaarde. We blijven onder controle bij vk en gyn in het ziekenhuis.
Vind trouwens wel dat een afwijking een raar woord voor wanneer je afwijkt van de norm is.
Rond half december hopen we innimini mensje vast te kunnen houden.
Mij lijkt een fb ook leuk. Kan diegene die deze beheert even haar (of zijn) naam doorgegeven. Stuur ik ff privé bericht. Zet liever niet mijn naam hier neer.... voor het geval er mensen meelezen die mij kennen