Uitgerekend in December 2016!

Goedemorgen meiden!

ik zit sinds gisteravond op een roze wolk want we hebben een prachtige echo gehad! Super leuk om te zien dat er een mini-me in me groeit! Met mijn berekeningen zat ik aardig goed, vandaag 10w 4d zwanger. En het hummeltje is nog maar 3,5 cm groot! En ben op 5 december uitgerekend.

Wij doen wel een combinatie test omdat we toch 'zeker' willen zijn van een baby'tje zonder chromosomale afwijking.. Hoe hard het eigenlijk ook klinkt...

ik pas al mijn kleding nog, ben zelfs wat afgevallen.. Terwijl ik niet echt heel veel overgeef. Maar merk wel dat ik anders eet, krijg een normale avondmaaltijd niet meer weg. Zit super snel al vol! Hebben jullie daar ook last van?

ik ben trouwens ook nog niet toegevoegd aan de fb groep, heb het idee dat lil-me niet meer actief is hier op het forum.

we gaan het nu langzaamaan aan vrienden en familie vertellen. Gisteravond bij de aanstaande super opa en oma geweest, die vonden het fantastisch om te horen!

Hoi.

Ik ben afgelopen donderdag bij de vk geweest en was alleen een dooierzakje te zien van 1.75cm met een stipje erboven, dat zou dan 8 weken moeten zijn. Ik moet maandag terug maar moest me wel voorbereiden op het ergste. Heeft hier nog iemand ervaring mee gehad? Hoop zo dat het goed is maandag!

De apparatuur was wel verouderd en maandag ben ik op een andere locatie met nieuwer apparatuur. Hopelijk is het dat, dan maak ik me zelf maar wijs.

Hoi allemaal, hebben jullie nog een plekje voor mij in dit clubje?

Ik heb vandaag positief getest en dat terwijl we momenteel helemaal geen kinderplannen hadden. Ik ben namelijk net in december bevallen van mijn dochtertje (3e kindje).......

Hopelijk kan ik hier meepraten. Ik heb geen flauw idee wanneer ik uitgerekend ben, omdat ik nog geen echte menstruatie heb gehad. Dus ik gok op december / januari.

Groetjes!

Hoi Meiden,

Ik heb jullie advies nodig, ik lig al en week ziek in bed, griep, verkoudheid de hele mikmak, kom er maar niet vanaf. Daarnaast voel ik me vreselijk beroerd door de zwangerschap ik kan echt niks. De trap oplopen is al een opgaaf. Probeer kleine beetjes te eten gedurende de dag maar blijf me naar voelen. Als ik 's avond niet voor 18.00 uur warm eet dan wrd ik echt super naar. Herkent iemand dit ik zou zo graag tips ontvangen want het is zo niet leuk meer.

Gr Kris

Hallo meiden,

Ik snap er niks van, maar ik heb vandaag echt een flinke piepdag. Ben ff boos op mijn lichaam dat het zo snel veranderd. Kan gewoon echt niets meer aan. Mijn buik wordt dik, mijn botsten knappen uit elkaar....

Ben er een beetje klaar mee

Hee KrisH

Ik reageer even op jou berichtje want Ik herken het helemaal.. Ben inmiddels al een ruime week ziek en doe niet veel meer dan van mijn bed naar de bank lopen en weer terug, alles kost enorm veel energie en zie geen vooruitgang.

Ik heb wel tabletjes gekregen tegen de misselijkheid maar heb niet echt het idee dat het geweldig helpt.. Ben ook continu bezig met steeds kleine beetjes eten maar het gevoel komt vrij snel weer terug.. Voel me naar en niet mezelf.. Baal er ontzettend van want hierdoor kan ik niet genieten .. Terwijl je dat natuurlijk nu het liefste doet..

dus ook hier zijn tips welkom;)
<p style="text-align: left;"></p>

<p style="text-align: left;">Hee meiden,</p>
<p style="text-align: left;">Wat ontzettend vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je er dan helemaal klaar mee bent.</p>
<p style="text-align: left;">Het is voor mij herkenbaar. Vanaf week 6 ben ik erg misselijk en hang regelmatig boven de wc (heb het geprobeerd bij te houden maar na 20x raakte ik de tel kwijt ;)). Voor mij speelde heel erg mee dat ik zo teleurgesteld was in dit hele zwanger zijn. Ik had verwacht een roze wolk te hebben, maar dit is gewoon niet leuk! Ik voel me kut en dik en belabberd en vind er niks aan!  Hier voelde ik me erg schuldig over. Het helpt mij om er met mensen over te praten. Er heerst toch een beeld dat zwangerschap fantastisch is,  maar ik hoor steeds meer verhalen die helemaal niet zo rooskleurig zijn. Geef jezelf hier ruimte voor.</p>
<p style="text-align: left;">Daarnaast merk ik dat afleiding erg helpt. Soms lukt het me niet hoor,  dan ben ik echt te beroerd. Maar vaak helpt het om toch te gaan werken,  toch met die vriendin af te spreken,  even de was op te hangen of met iemand te bellen. Het is zoeken in wat wel/niet mogelijk is,  maar probeer het uur voor uur te bekijken. Er komt een eind aan deze ellende!</p>
<p style="text-align: left;">Veel sterkte iedereen!</p>

Hoi Mo87,

Fijn dat ik niet de enige ben die zo'n last heeft, ik hoop zo dat het na 12 wkn beter gaat want het is niet leuk om zo zwanger te zijn. Ik heb ook pillen gekregen hoop dat ze gaan werken. Zet hem op meis ik weet hoe pittig het is enne normaal ben ik een echte doorzetter maar dat is nu echt ff moeilijk.

Heb ook nog ns een nieuwe baan, vind het zo lullig om me ziek te melden bah.

Terug
Bovenaan