Uitgerekend in December 2016!

Hallo allemaal,

wat vervelend om te lezen dat er een aantal van jullie zich zo min voelen...dat is inderdaad echt niet leuk. Zelf ben ik ook wel de hele dag door wat misselijk, maar hoef gelukkig niet over te geven. Ben ook snel moe en dat is wel lastig als er een druk meisje rondkruipt van 16 maanden! Als ze op bed ligt probeer ik even tijd voor mezelf te nemen, maar dat gaat niet altijd, want het huishouden gaat natuurlijk ook door!

We hebben het al aan een aantal mensen in onze omgeving verteld, en ga het denk ik deze week ook op het werk vertellen, al ben ik nog geen 12 weken zwanger, maar 10 weken. Ben bang dat ze er anders via via achter komen en dat lijkt me vervelend. Ook is mijn buik al gegroeid, (is nu net zo groot in omvang als toen ik 4 maanden zwanger was van onze dochter!) dus kan het ook niet lang meer verbergen!

31 mei hebben we de 12 weken echo, heb er zo'n zin in!

Verder kan ik helaas weinig tips geven over ziek zijn en zwanger, gewoon proberen zoveel mogelijk te rusten denk ik...

Heel veel sterkte voor de misselijke dames, hopelijk is het snel weer weg en kunnen jullie lekker genieten van jullie zwangerschap!

Ik ben trouwens 35 (word in september 36)...

<p style="text-align: left;">hoii hoii dames ! allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik ben zelf nu 11 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 2 december. vorige week een echo gehad , alles was gelukkig goed ! het hartje klopte en de kleine was al druk aan het bewegen , heb zelf gelukkig geen zwagerschapskwaaltjes gehad zoals misselijkheid, pijnlijke borsten etc.</p>
over 26 dagen krijg ik al te horen wat het geslacht is ! kan niet wachten :)

de zwangerschap was trouwens niet gepland, ben zelf pas 19, en studeer nog maar dat komt allemaal wel goed !

Hallo dames

@Zwangere-22er Mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen om geen combinatie test te doen. Dit omdat je toch maar een kans berekening doet en dan zou je dus een beslissing moeten maken op een kans berekening. Dus wij willen het doen zoals het vroeger ging. We doen overigens wel de 20 weken echo, en daar worden ook al veel afwijkingen op gezien. Dus als dat goed is vind ik het ook helemaal goed.

Via mijn moeder kan ik waarschijnlijk een pret echo laten maken. Zij is namelijk kraamverzorgster in het ziekenhuis, en een collega van haar maakt pret echo's.
Ook zal mijn moeder de week na dat de kraamzorg weg is bij mij komen voor een extra week kraamhulp. Wel een super fijne gedachte.

Hoi Dames,

Lees altijd tijdje mee op dit forum en wilde ook een berichtje plaatsen.

Heb helaas geen fb.... Had wel graag in de groep gewild. Ben 21 jaar en nu 8 wkn zwanger (eerste zwangerschap) en ben volgens mijn eigen berekening 24 dec uitgerekend. Tot nog toe bijna geen klachten gehad! Nu wel af en toe een beetje misselijk maar is goed mee te leven. As vrijdag voor de eerste echo :) gewoon bij mijn eigen huisarts.

Ben zo benieuwd!

Hoi Dames,

Verschrikkelijk die misselijkheid :( ik heb daar gelukkig geen last van ik ben alleen dood en dood moe en veel pijn in mijn onderrug aan het eind van de middag. Gelukkig weet ik waarvoor we het doen dus kan er goed mee leven :) Over 3 weken de tweede echo en dan hoop ik wat meer te zien! Op de eerste echo was het kleintje maar 6mm maar we konden wel het hartje al zien kloppen :) heerlijk dat gevoel, iedere keer als ik eraan terugdenk. Ik ban nu 8 weken zwanger van de eerste en volgens de gynaecoloog 31-12 uitgerekend maar volgens mij berekening 29-12 hihi we zullen het zien ;)

Hoi meiden!

oh, wat herken ik jullie.. Ik heb ook steeds het gevoel overgenomen te worden, niet meer m'n eigen gang te kunnen gaan. Steeds steken in m'n buik, misselijk, moe, pijnlijke borsten.. Bah.

Het is een goed doel maar ik zit al uit te kijken naar het tweede trimester waarbij de kwaaltjes wat af zullen nemen :).

Wel merk ik dat afleiding echt helpt :eek:. We gingen met Pinksteren een dagje samen weg, en heb de hele dag nergens last van gehad! Was wel bizar :p. Maar ik kon er wel weer even tegenaan daarna :)

Welkom Kelsssx en Allis! Ook twee jonge meiden! Leuk dat je al zo snel weet wat het geslacht is :eek:!

kirsten, wat lekker, een extra week kraamzorg door je moeder!

Wij hebben net onze termijn echo gehad,  wat bijzonder was dat!!  Het kindje was al goed herkenbaar als kindje en zoveel aan het bewegen,  ongelofelijk. Ben nu helemaal hyperdepieper :):):) ik ben nu 10+1 weken zwanger en 13 dec uitgerekend.

Terug
Bovenaan