Ik sluit mij aan bij het verhaal van Lien123 (fijn van je echo, genieten maar!!), ik ben ook vanaf week 6 beroerd! Was ook totaal teleurgesteld en voelde me psychisch echt heel zwak: waarom kon ik nou geen weerstand bieden tegen dat rotgevoel? Ik ging ook niet meer naar m'n werk, durfde ik ook gewoon niet vanwege het overgeven. Nu ben ik gelukkig weer aan de betere hand (ben nu 11+4 weken, officieel uitgerekend op 4 dec!!), de misselijkheid wordt al minder en ben weer halve dagen gaan werken, ik heb weer plezier en de roze wolk komt langzaamaan dichter bij! Wat ik wel heb geleerd de afgelopen weken is: luister naar jezelf, doe wat jij denkt dat goed is voor jezelf en de kleine natuurlijk 😉. Laat anderen maar lekker kletsen, als jij denkt dat het niet gaat, dan gaat het niet. Rust nemen is echt belangrijk! En probeer te blijven eten, de hele dag door desnoods. Sterkte ermee voor de dames die het nu echt even niet meer zien zitten. Er is echt licht aan het einde van de tunnel!!
Voor de nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!
Wat betreft die facebookgroep, ik denk dat Lil-me al een tijd niet op het forum is geweest. Ik ben namelijk ook nog niet toegevoegd.