Uitgerekend in December 2016!

Wat leuk Lien123!! Geniet ervan!

Ik moet nog 2,5 week wachten tot de tweede echo, dan ben ik 10+4 weken... Kan niet wachten om het weer te zien en hoe het groeit en beweegt!!

Ik sluit mij aan bij het verhaal van Lien123 (fijn van je echo, genieten maar!!), ik ben ook vanaf week 6 beroerd! Was ook totaal teleurgesteld en voelde me psychisch echt heel zwak: waarom kon ik nou geen weerstand bieden tegen dat rotgevoel? Ik ging ook niet meer naar m'n werk, durfde ik ook gewoon niet vanwege het overgeven. Nu ben ik gelukkig weer aan de betere hand (ben nu 11+4 weken, officieel uitgerekend op 4 dec!!), de misselijkheid wordt al minder en ben weer halve dagen gaan werken, ik heb weer plezier en de roze wolk komt langzaamaan dichter bij! Wat ik wel heb geleerd de afgelopen weken is: luister naar jezelf, doe wat jij denkt dat goed is voor jezelf en de kleine natuurlijk ;). Laat anderen maar lekker kletsen, als jij denkt dat het niet gaat, dan gaat het niet. Rust nemen is echt belangrijk! En probeer te blijven eten, de hele dag door desnoods. Sterkte ermee voor de dames die het nu echt even niet meer zien zitten. Er is echt licht aan het einde van de tunnel!!

Voor de nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!

Wat betreft die facebookgroep, ik denk dat Lil-me al een tijd niet op het forum is geweest. Ik ben namelijk ook nog niet toegevoegd.

Hallo Dames,

Hier gaat het nogal wisselend, ene dag meer misselijk dan de andere.

Gisteren lekker uit eten geweest en dat viel niks tegen, gelukkig maar.

Wel merk ik heel erg duidelijk dat ik soms mijzelf niet ben, nergens zin in heb enz.

Wel heb ik gisteren gezellig bezoek gehad van een vrouw van moeders voor moeders, dus sinds gisteren ben ik urine aan het sparen voor ongewenst kinderloze stellen!
Heb ik toch nog het gevoel belangrijk en goed bezig te zijn, want dat overige hcg wat ik uitplas kan ik niet gebruiken maar stellen die zwanger willen worden kunnen het goed gebruiken!
Dus moest je je nog niet aangemeld hebben, ik zeg doen!
Super makkelijk en een goed doel.

Nog anderhalve week ong en we gaan weer op voor een 2e echo, en dan zal er definitief gekeken worden hoe ver ik ben. Op de eerste echo was ik 8+3, maar dat kan dus wat verschillen.
Vandaag al weer 9+4, time flies :-D
Wel vrees ik dat een blaas ontsteking heb, steeds een drukkend/brandend gevoel onderin mijn buik. Misschien toch maar even mijn urine laten nakijken..

Fijn dat je etentje leuk was en mee viel! Missvhien wel inderdaad urine laten testen als je misschien een blaasontsteking hebt. Mijn verloskundige zei dat behandelen in de zwangerschap beter is dan afwachten.

morgen eerste echo :D ik ben zo benieuwd naar onze frummel!

Zwangere 22-er hoe was je echo? Hoop dat alles er goed uit zacht!!!

Wij gaan morgen de schoonfamilie het nieuws vertellen. Hebben voor alle stellen een zakje met van die chocolade voetjes met roze en blauwe spikkels er op en een (baby)gezichtje ook met roze en blauw. Aan zakje zit een kaartje met het nieuws.

Gisteren al aan mij vriendin gegeven. Die reageerde super enthousiast :).

Gelukkig heb ik tot nu toe maar 1 dag gehad dat ik een piepgevoel had en het allemaal niet zo leuk vond.

Ik geniet nu echt van het idee dat we een kleintje krijgen!!!

Terug
Bovenaan