Uitgerekend in December 2016!

Hee Nadine, dat is toevallig! Ik ben ook 28 december uitgerekend! In eerste instantie dachten we 23 december. Maar ik ben minder lang zwanger dan gedacht. :)

Echo was helemaal goed! Het kindje is goed aangelegd, mooi kloppend hartje! Wel vijf dagen teruggezet dus nu precies 10 weken zwanger en de 16e uitgerekend! Maar wat een lief kindje :)

maar wat veel pijn doet zo'n echo zeg! Dat had ik nooit verwacht :eek: ze zat maar te duwen en te doen en ik kan nu zowat niet opstaan. Heb het gevoel dat m'n hele buik blauw is. Omdat ik zo op het randje zat heeft ze ook een inwendige echo gedaan.. Maar daarmee ging ze nog harder drukken op m'n buik omdat het kindje met het gezicht naar boven moest. Wel leuk om hem zo wakker te zien en te zien bewegen met de armpjes en beentjes :)

en ik vind het een beetje raar dat ik niet zelf de foto's uit mocht kiezen die zijn geprint. Er zat een hele leuke bij, maar ze had een vage uitgeprint waar je alleen twee ballen ziet zeg maar. Dus zonder armpjes en beentjes. Had ik liever die andere gehad. Ik heb wel een USB gekocht waar wat extra foto's op staan, dat is wel leuk :)

Leuk idee Jorrie! Ik moet echt nog wat bedenken -.- :p heb wel sokjes gekocht, misschien kan ik daar nog wat mee. Maar omdat ik het nog zo klein vind met 10 weken toch echt nog wachten tot de 12 of 13 weken.

Gefeliciteerd Nadine!

We hebben besloten een extra echo te doen met 15 weken, om nog eventjes te gluren! Zo blij :)

en dan met de 15 weken foto's vertellen aan de ouders als ik het nog zo lang geheim kan houden!

Vandaag heb ik gewerkt (in de zorg dus) maar ik ben nu echt supermoe. Het was een drukke dag. Maar ik vraag me af of ik het dan vol ga houden.. Een paar van deze dagen en ik ben helemaal op denk ik. Heeft iemand anders daar misschien ook last van?

Hoi Zwangere 22-er,

Ik mag over 2 weken mijn 2de echo en dan ben ik als het goed is 10wk 4dgn ik hoop dat het niet zo'n pijn doet! De eerste echo (inwendig) was niet pijnlijk..

Ik ben ook hartstikke moe! Maar wordt wel iedere nacht precies op 5u klaarwakker wakker.. En in het begin van middag val ik  in slaap.. Ik merk wel dat als ik regelmatig eet het minder is. Misschien eens proberen? :)

Oh dat kan ik wel proberen ja, hoe regelmatig? Ik eet nu als ik honger/misselijkheid krijg. Maar dat hangt af van de dag.

waarschijnlijk doen de meeste echo's niet zo veel pijn. Ik denk dat de echoscopiste gewoon hardhandig was. En de baby onwillig qua draaien. Maar ik was echt bang voor bloed erna. Gelukkig niet gehad :)

Ja ik word ook steeds zo vroeg wakker -.-. Erg irritant

uhh ja das een goeie! haha ik doe meestal als ik merk dat mijn ogen bijna dichtvallen snel wat eten te eten nemen en dan helpt het bijna meteen gelukkig.

Ik ben benieuwd! Ik kan me wel voorstellen dat je je daar zorgen over maakt ja.

Ja :( klaarwakker en dan een uur voor de wekker toch weer in slaap vallen...

hoi hoi,

ik kan het hier vanaf mn mobiel niet zo goed volgenen..hihihi.. Mocht iemand t leuk vinden om op facebook in een Dec 2016 groep te komen (geheim dus je kunt m niet vinden) dan voeg me toe op fb en stuur me een pb: Suzanne Carati Moussa

ik probeer hier te blijven checken maar betrap me op dat ik t vergeet hahah..

Hey Dames,

Ben ook weer terug in het land, gister thuisgekomen uit Zuid Afrika, na 4 weken, heerlijke vakantie gehad, en gisteravond meteen Echo gehad. Termijnecho van 12 weken, supermooi, alles zag er goed uit, echt bizar wat je allemaal kunt zien op die echo al.. Keek mijn ogen uit! Heerlijk om te weten dat alles oke is. Ben nu 12 weken en 3 dagen. Ben een dagje naar voren gezet, 10 december uitgerekend. Toevallig op 40-jarige huwelijksdag van mijn ouders haha. Hoe gaat het met de rest hier?

Terug
Bovenaan