Uitgerekend in December 2016!

Ha dames!

Wat zijn er al veel mensen aangesloten! Leuk zeg!

Ik merk aan mezelf dat ik deze keer veel minder denk aan dat ik zwanger ben. Ik denk dat het ook wel voort komt uit zelf bescherming omdat het de vorige keer niet goed was gegaan.. Ook reageert mijn lijf wel anders dan de vorige keer. Ik heb sinds vandaag pas de m'n borsten ook zeer gaan doen (ik ben nu 5 weken 2 dagen) en de vorige keer was het al meteen, nog voor de nod. Verder merk ik dat ik enorm snel geïrriteerd ben, ik schaam me kapot.. En ik ben erg moe, als ik eindelijk kan gaan liggen voelt dat zooo fijn!

Volgende week wordt wel spannend, toen heb ik de vorige keer namelijk bloedverlies gehad..

@Suz als je mij wilt toevoegen aan de Facebook groep lijkt mij dat erg leuk! Justine Henzen kan je mij op vinden.

liefs!

Afgelopen maandag positief getest. Kwam als totale verrassing. Niet gepland maar zeer gewenst. Ons kadootje. Volgens de berekening 6 december uitgerekend van ons 2de wonder. Nu nog wel spannend omdat ik medicijnen gebruik en dit moet afbouwen. Maar alles voor de gezondheid van de kleine. Leuk om te zien dat er al meerdere positief hebben getest.

Wil ook wel toegevoegd worden aan de fb groep. Naam jorieke van huizen-de leeuw

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

Ik heb afgelopen zondag een positieve test gehad! Was super blij, ik liet het meteen aan mijn man zien of hij hetzelfde zag als ik. We wilden het eigenlijk stil houden maar we gingen zondag avond bij mijn ouders eten. En er stond biefstuk op het menu. En ik houd enorm van biefstuk dus het zou raar zijn als ik dat niet zou willen eten. Dus hebben wij  baby Nike's cadeau gedaan aan mijn ouders! Die waren enorm verrast! Diezelfde avond het ook, op dezelfde manier, aan mijn schoonouders verteld!

Het is alleen nog wel onwerkelijk allemaal, ik heb namelijk nog nergens last van!

Mijn kennismakingsgesprek bij de vk is 27 april, en mijn eerste echo pas 13 mei! Dus het is nog even afwachten.

Oja mijn uitgerekende datum is ergens begin december, had een cyclus van 40(!) dagen dus we kunnen pas bij de echo zien wanneer ik uitgerekend ben!

Maar super leuk om aan te sluiten bij het forum, dan kan ik tenminste praten over de zwangerschap:)

Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

Na een half jaar proberen, nu vanmorgen zelf een positieve test in handen en dus ook zwanger! Voor ons de eerste. Hoop dat alles goed blijft gaan. Net vier weken nu, als goed is rond half december uitgerekend.

Had zes dagen geleden waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Verder is mijn buik een beetje opgezet. Waar normaal een 'rolletje' zat staat dat nu 'bol en rond'. Eerst maar eens op google gezocht of dat kon, maar schijnt wel te kunnen en van de hormonen te komen. Verder nergens last van. Hopen dat dat zo blijft :)

Leuk om mee te lezen schrijven met (aanstaande) moeders in hetzelfde schuitje!

Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik mag me bij jullie aansluiten, want ik had vanochtend een heel duidelijke zwangerschaptest in mijn handen. Vandaag zou eigenlijk mijn nod zijn, maar omdat ik geen bloed zag heb ik meteen gestest. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 23 dagen en als ik zo een beetje tel zou ik rond 20 december uitgerekend zijn! Het is nog allemaal erg onwerkelijk, maar wel superblij. Ik heb al een week last van pijnlijke tepels en sinds gisteren lage rugpijn en krampen. Eigenlijk lijkt het op menstruatieklachten, maar dat is het gelukkig niet. Volgende week dinsdag naar de huisarts ivm verwijsbrief voor de gyn want ik moet daar onder controle vanwege mijn gastric bypass.

En nu genieten maar!!! Voor ons allemaal!

Groetjes Ellen

Hallo Dames,  ook ik ben in december uitgerekend en zwanger van ons 3e kindje. zaterdag 2 april een positieve test gehad en vandaag ook een van moeders van moeders. Ik ben 9 december uitgerekend.

Nou meiden, ik werd vandaag op mijn werk toch misselijk! Ik heb vooral veel last van maagzuur en het komt nu heel snel incl. eten omhoog. Heb het binnen weten te houden, maar kreeg het er toch even benauwd van. Het hielp om de hele tijd iets kleins te eten. Maar als ik dat blijf doen ben ik binnen no time een tientonner haha!

Verder heb ik al bijna een week krampen, hierdoor dacht ik een paar keer dat ik ongesteld zou worden. Dat is gelukkig nog niet gebeurd, maar vind het wel spannend al die krampen.

Ik ben nu pas iets van 4,5 week, dus ben benieuwd hoe erg het de rest van de zwangerschap gaat worden als ik nu al van die klachten heb... (All for a good cause zullen we maar zeggen :)) Meer mensen die al regelmatig last hebben?

Terug
Bovenaan