Uitgerekend in December 2016!

Gefeliciteerd Denise!

het is hier wel wat stil aan het worden ;)

ik zit nogal met buikpijn thuis. Heb een kast opgeruimd om ruimte te maken voor wat eerste babyspullen, maar heb nu heel veel pijn aan de bovenkant van de baarmoeder, dus net onder mijn navel. Ik maak me best wel veel zorgen nu.. Gelukkig heb ik een paar dagen geleden wel een goede echo gehad met 17 weken, maar het maakt me wel onzeker. En dat gaat ook lastig worden op m'n werk als ik daar nu zo veel last van heb. (Werk in de zorg). Nu heb ik pas 4 augustus weer een afspraak met de verloskundige, maar ik wil dit zeker bespreken als alles dan nog goed is. Bah, wat vind ik dit onzeker en eng zeg. Ik hou zo veel van m'n kindje

Dan heb je iets te veel gedaan moet ba wat rusten over zijn.

ik werk ook in de zorg ben nu bijna 16 weken.

ik draag op me werk een steunband om rug bekken en buik te ondersteunen.

heb nog nergens last van maat gewoon preventief.

Heb ik bij me vorige 2 zwangerschappen ook gedaan werkte heel goed.

Is die steunband gewoon zo'n stoffen band? Of heb je dan een speciale. Het lijkt mij wel handig dus ik ga ook maar op zoek naar een steunband, als het een beetje helpt ben ik blij ;)

Voelen jullie de baby's al schoppen? Ik voel schopjes als ik een beetje opgevouwen ga zitten op de bank of in de auto als de gordel op mijn buik gaat in plaats van er onder. Echt leuk!

Hoi Allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben 5december uitgerekend van mijn 2e dochter Abbegail :D
We hebben al een dochter van 9 en halve maand; Leah.

Fijne zwangerschap allemaal!

Hey (@zwangere22 en @gebruiker937621,)

Omdat ik nog geen vast werk had gevonden, werkte ik via een uitzendbureau ook in de (gehandicapten)zorg. Omdat het voor mij fysiek te zwaar werk heb ik gevraagd of ik meer op groepen mocht staan waar meer begeleid werd dan echt veel ADL zorg. Na twee weken thuis zitten is het het uitzendbureau gelukt om mij weer een beetje in te plannen. Ik ben daar erg blij mee omdat ik best depri werd van al dat thuis zitten.

Soms voel ik mijn baby al kriebelen. Alsof er 1000e mieren over de binnenkant van mijn buik lopen.

Ik ben al zo trots op onze kleine eerste kindje :)

groetjes

Oh, wat fijn dat je nu wat meer kan werken! In je eentje thuis zitten lijkt me niet zo geweldig inderdaad. Fijn! Echt veel meiden in de zorg hier :p

ik voel echt dat mijn buik naar buiten wordt gedrukt! En als ik ga liggen voel ik soms een bobbel onder mijn huid waar de baby ligt. Even later ligt de bobbel dan ergens anders. Vind ik echt heel leuk! Mijn man voelt het dan ook, maar hij voelt de baby nog niet echt bewegen of schoppen.

Ik voel me ook echt trots op m'n kindje, dat is misschien wel de juiste bewoording :)

Terug
Bovenaan