Uitgerekend in December 2016!

Hoi meiden.

wat goed te lezen dat iedereen het zo goed doet.

ik heb 10 augustus mijn 20 weken echo met daarbij een cervix meting

vandaag ben ik 16+4 weken zwanger en heb voor zo ver nog geen kwaaltjes ondervonden.

wat mijn aan de ene kant ook wel onzeker maakt..... Ik voel mijn ook nog niet eens zwanger, raar toch ?

de kleine wel al een antal keren duidelijk gezien op de echo en alles is goed.

na 4 jaar proberen en Iui behandelingen is het nu echt gelukt.

maar voor deze zwangerschap ook een mk gehad , ik denk dat die ook meespeelt in mijn onzekerheid

ook hebben we te horen gekregen dat de placenta aan de buikwand ligt, waardoor ik de kleine ook wat minder snel ga voelen.

al met al een heel verhaal, maar wij zijn super blij

ps: draagt iemand van jullie al positie kleding? Ik kan nml mijn gewone kleding nog aan......

Haha, ik kocht toen ik 17 weken was mijn eerste positiebroek, en hoewel mijn gewone broeken nog gingen/gaan, zat/zit deze wel erg lekker :)

wat fijn dat alles goed gaat, je geen kwaaltjes hebt en dat het eindelijk is gelukt!! Ik had wel kwaaltjes, maar voel me eigenlijk pas net echt alsof ik zwanger ben :) als ik de kleine voel besef ik het me weer..

ik had vandaag de 20 weken echo en alles was en is helemaal goed met onze kleine! Helemaal trots :) ! Ook de cervix meting gehad en die was prima. Mijn placenta ligt in m'n rug en ik voel de kleine al een paar weken!

Ja leuk he!  Wij hebben m ook gekocht, via marktplaats. Scheelt zo in de kosten!

Heeft iedereen z'n 20 weken echoecho al gehad?  Was alles goed?  Hier gelukkig wel,  heel fijn.

Ik voel het kindje nu ook dagelijks bewegen. Mijn man heeft het nu 3 keer gevoeld. Ik kijk er naar uit dat de buitenwereld ook mee kan genieten door het te voelen :)

Hoe vinden jullie die kilo's erbij?  Ik moet er soms wel even van slikken. Was voor mijn zwangerschap al 5 kilo aangekomen waardoor mijn bmi al net boven de 25 kwam. Nu met 21 weken ook al 5 kilo gegroeid,  dus de vk zei dat dat wel iets te snel ging ivm mijn bmi. Wel bizar, ik kwam heeel langzaam aan en na een vakantie van 2 weken zat er opeens 2 kilo extra bij!  Terwijl we op fietsvakantie waren en ik iedere dag toch 50 km heb gefietst...  Tja, onbewust misschien toch te laks geweest met snoepen. Neem nu braaf worteltjes mee naar werk :)

Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen hoe iedereen zijn zwangerschap ervaart.  Ik heb veel geluk; geen zwangerschaps kwaaltjes (alleen af en toe maagzuur) en ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen. Ik ben 20+1 en uitgerekend op 1e kerstdag ;) Vorige week de 20 weken echo gehad en met het kindje was alles goed :D alleen de placenta wordt de komende weken in de gaten gehouden, maar ik maak me niet te veel zorgen.

Wat is jullie ervaring met het bestellen van de kinderkamer? Zit daar lange lever tijd op? En zo ook bij de kinderwagen als je die in winkel koopt?

hoi meiden,

ik heb al tijdje niks laten horen! Wel meegelezen. Wij hebben vandaag 20 weken echo gehad! Alles was goed, we krijgen een jongetje!!!

Ik heb vandaag op mn werk aangegeven dat het me te zwaar wordt. Ik werk, zoals vele van jullie, in de zorg. In een verpleeghuis op een zware afdeling qua lichamelijke zorg. Ik heb steeds vaker last van harde buiken en onwijs veel hoofdpijn. Ik word nu doorgestuurd naar bedrijfs arts. Hoe zit dat met jullie tijdens werk? Ook zo een last of nog nergens last van?

Ik merk ook dat het lastig wordt om te werken. Last van m'n rug, erg moe, hoofdpijn, continue het idee m'n buik te moeten beschermen omdat clienten agressief kunnen zijn, ik vind het heel wat. Ik werk nu 4 om 5 dagen en merk dat ik die ene dag vrij eigenlijk echt nodig heb om het vol te kunnen houden.

harde buiken heb ik nog niet gehad dat ik weet..

Fijn, de goede 20 weken echo's!! Gefeliciteerd allemaal!

Op mijn kinderwagen zit 6 weken levertijd. Weet niet of dat normaal is, maar ik heb er een van prenatal. Als cadeau van ouders en schoonouders :). Kinderkamer gaan we hopelijk via marktplaats voor slagen, dan zit er ook geen levertijd bij :p

Ik zit nu al aan de 5,5 kilo. Gelukkig gaat er veel van naar m'n buik :p zie ik er lekker zwanger uit!

Hoi,

Ik ben zwanger van mijn eerste kind en uitgerekend op 21 december. Ben vandaag precies 21 weken.

Kan normaal hele verhalen vertellen, maar ben nu even blanco. Schijnt er ook bij te horen.

Terug
Bovenaan