Uitgerekend in December 2016!

Wat leuk! Ik ben ook 21 december 2016 uitgerekend. Buik begint nu goed te groeien. Ik ben bijna 22 weken zwanger nu. De tijd vliegt. Ik voel me goed. De laatste tijd wel last van brandend maagzuur, vooral Savonds. Maar als dat alles is.. Ik voel de kleine jongen al iedere dag! Heerlijk!

Geniet van jullie zwangerschappen!

Hoi Manon,

ik denk dat een stukje bericht is weggevallen!

Ik heb vandaag ook zwangerschapsshirts gekocht! Ben nu 23 weken maar pas niet meer goed in m'n oude shirts. Nu lekker 3 shirtjes die passen :p fijn!

Ik merk echt dat ik groei, mijn buik jeukt vaak en ik ben bang dat ik last ga krijgen van striae :p ik heb het er absoluut voor over, daar niet van.

Verder heb ik laatst wat dingen voor de uitzetlijst gekocht :) en we hebben het bedje, box en een wipper gekocht :)

Wij krijgen vandaag al onze spullen binnen! Ik ben zo benieuwd. De babykamer, de kinderwagen en nog meer. Bij babymax hadden wij 4 weken levertijd. Dat vond ik niet lang. Wij kunnen dus binnenkort alles in elkaar gaan knutselen. Dan wordt het wel heel echt allemaal! Kan niet wachten..

Tjonge, mijn hele stuk tekst weg. Wat een sof...

Ik heb afgelopen week een controle echo gehad na de eerste 20 weken echo van 5 augustus. Wat bleek? Ik heb in mijn navelstreng 1 slagader en 1 gewone ader. Normaal is dat 2 slagaders en 1 ader. Vandaar dat de gynaecoloog een extra controle echo wilde doen. Gelukkig was die goed! Ons mannetje doet het prima en belooft een kleine dondersteen te worden. Hij zat de gynaecoloog behoorlijk in de weg.

Zijn inmiddels begonnen met de babykamer. Ben echt benieuwd hoe de bij elkaar geraapte meubels van marktplaats het samen doen. Moet nog even geduld hebben.

Wat ik inmiddels wel heel erg mis... Het op mijn buik liggen! Maak nu hoe vaak ik dat deed.

Wij verwachten onze verrassing op 25 december, Eerste Kerstdag. Het is natuurlijk afwachten of ons cadeautje zich ook daadwerkelijk meldt op deze dag...

Terug
Bovenaan