Uitgerekend in December 2016!

Hoi allemaal!

Ik ben op 18 december uitgerekend van ons eerste kindje, een zoon. Lijkt me leuk om wat meer met andere (aanstaande) moeders te praten over de weg naar de bevalling ;-)

Groetjes, Kim

Ik ben gister begonnen met de eerste dag van mijn cursus Samen Bevallen. Volgen jullie ook een cursus en zo ja welke/hoe bevalt die? :)

Mijn cursus begint ook bijna! Ik ga de zwangerschapscursus van de ggd doen, ik vond al die andere duur, ver weg of niet wat ik zoek. En m'n man had er geen zin in om altijd mee te moeten :p.

Hoe bevalt jouw cursus?

Wanneer gaan jullie de meubels een beetje in de kinderkamer doen?

Hallo allemaal!

Hier 26 weken zwanger van de 2e. Helaas volgt de ene lichamelijke klacht de andere op vanaf het begin van de zwangerschap maar als ik de baby dan voel en zie bewegen maakt dat heel veel goed :).

Ben op 21 december uitgerekend.

Groetjes!

@ Zwangere 22-er

Vandaag worden de kozijnen op de kinderkamer vervangen en over 1.5 week komen de meubels voor de babykamer! Heb er zo'n zin in om de kleertjes te wassen, in te ruimen en de kamer in te richten haha. Dan wordt het allemaal weer wat 'echter'.

Ik ben nog maar 1x naar de cursus geweest, dus het was voornamelijk even voorstellen aan elkaar, wat we precies gaan doen in 8 lessen en wat basisinformatie over de zwangerschap. Mijn vriend moest mee naar de cursus van mij, het is niet alleen mijn kind :p

Is de kamer bij jou wel helemaal af? En deel je al of je een zoon of dochter krijgt, of is het misschien voor jezelf ook nog een verrassing?

@ diavolina

Hoi! Ik ben ook 26 weken zwanger op dit moment, maar dan wel van de 1e. Vervelend al die lichamelijke klachten! Had je dat bij de 1e zwangerschap ook? Kun je nog wel je dagelijkse dingen doen?

Terug
Bovenaan