Zo herkenbaar, ik word soms echt moe van het plassen!
Ik ben ook super benieuwd hoe de bevalling zal verlopen, soms denk ik er heel nuchter over, ook omdat ik eigenlijk zo goed als geen kwaaltjes heb tijdens de zwangerschap en alles goed gaat (*even afkloppen*), dus dan ga ik ervanuit dat de bevalling ook zonder complicaties zal verlopen.. Maar er zijn ook momenten dat ik denk: 'Au, een steek in mijn buik. Jeetje, dat word niks met de bevalling, als ik dit al niet prettig vind'.
Mij lijkt ergens over hangen ook wel prettig, moet zeggen dat we het daar bij de cursus samen bevallen niet over hebben gehad. Massage van m'n vriend lijkt mij weer wel erg fijn!
Ik hoop ook dat onze zoon wat eerder komt dan de 40 weken

Zowel ik als mijn vriend zijn 3 weken te vroeg geboren, misschien dat dat wat zegt? Misschien ook niet.
*klaagmoment* : Ik word althans niet goed van mensen die zeggen dat ons kind maar beter niet geboren kan worden met een feestdag zoals sinterklaas of kerst, wat moet ik dan doen een kurk erin stoppen? Ben er erg allergisch voor, maakt mij niet uit wanneer mijn zoon wordt geboren, zal voor mij toch altijd meer bijzonder zijn dan een feestdag.