Onze groeiecho ging gister gelukkig erg goed. Meneer loopt nog steeds een beetje voor qua groei maar is dichter richting de "gemiddelde" lijn gegaan qua gewicht en grootte. 2500 gram nu ongeveer, zo lief

en hij ligt ook nog eens perfect, hoofdje naar beneden, gezichtje naar mijn ruggegraat, billetjes bovenin en beentjes alle kanten op

nu maar duimen dat hij zo blijft liggen de komende weken!!
@manon 77 was echt heerlijk even onverwachts eruit. Maar later dan dit had ik niet meer aangedurft, zul je maar net zien dat de hele bevalling op gang komt in een land waar veel mensen het vertikken om engels te spreken
@zwangere 22-er wat fijn dat je verlof nu bijna ingaat, hopelijk lost dat ook wat vervelende pijntjes en misselijkheid direct op doordat je wat meer kunt rusten.
@kiimsie wij zijn ook redelijk klaar met alles voorbereiden voor onze kleine. Moeten alleen nog een matras, twee dekentjes en een lampje voor boven de commode halen. Denk dat we dan wel redelijk compleet zijn.

misschien aankomend weekend maar eens regelen, zou wel fijn zijn om te weten dat alles ook echt klaar is voordat de baby komt. Haha probleem is alleen dat het lampje bij ikea weg moet komen...
normaalgesproken vond ik die lange route door de winkel wel leuk maar lieve help, sinds ik zwanger ben kom ik de eerste twee afdelingen nauwelijks door en ze hebben naar mijn idee ook niet genoeg "sluiproutes" om het wat makkelijker te maken. Voelt alsof ik een berg heb beklommen tegen de tijd dat we bij de kassa's aankomen