Hey allemaalb Ik mag me ook laten horen hier! Eerste kindje is op komst, had afgelopen maandag en dinsdag een licht positieve test in handen en gister een positieve CB test. Dus ik geloof er wel in, streepjes waren ook duidelijk aanwezig in die test. Als alles goed gaat ben ik rond 11/12 uitgerekend! Spannend en een superdrukke maand dan, schoonouders en vriend zijn dan ook jarig in die maand haha.
Voelt nog wat onwerkelijk allemaal. Maar de signalen zijn er zeker. Dag voor NOD erg gespannen borsten, anders dan bij menstruatie. Dus dat was een overduidelijk teken. En het gekke, kat waar ik normaal niet zoveel mee kan, kon ik ineens alles mee haha. Dus dat was grappig. Nu veel kleine kwaaltjes, wat lichte steekjes, wat een rekkend gevoel in buik haha, opgeblazen gevoel, vandaag twee keer misselijk, rugpijntjes, pijnlijke borsten, veel plassen,maar inderdaad zoals sommigen anderen hier, niet in slaap kunnen komen of vroeg wakker zijn. Allemaal heel spannend dus.
Leuk zo'n clubje!
Overigens gaan wij het onze ouders volgend weekend vertellen, als we 6 weken zijn. Hebben sokjes besteld met I love opa en I love oma erop. En die gaan we dan inpakken haha. Leukeluk!