Uitgerekend in December 2016!

Wij hebben het ook een uur geleden aan de schoonouders verteld. Ze waren zooooo blij :) zijn nu nog op doorreis om het ook aan mijn ouders te vertellen. Wij hebben voor beide aanstaande opa's en oma's  zo'n slabbetje gehaald waar op staat: "deze slab is voor bij opa en oma". Hoe zijn jullie eigenlijk van plan dit aan te pakken?

Liefs Wendy

Hey allemaalb Ik mag me ook laten horen hier! Eerste kindje is op komst, had afgelopen maandag en dinsdag een licht positieve test in handen en gister een positieve CB test. Dus ik geloof er wel in, streepjes waren ook duidelijk aanwezig in die test. Als alles goed gaat ben ik rond 11/12 uitgerekend! Spannend en een superdrukke maand dan, schoonouders en vriend zijn dan ook jarig in die maand haha.

Voelt nog wat onwerkelijk allemaal. Maar de signalen zijn er zeker. Dag voor NOD erg gespannen borsten, anders dan bij menstruatie. Dus dat was een overduidelijk teken. En het gekke, kat waar ik normaal niet zoveel mee kan, kon ik ineens alles mee haha. Dus dat was grappig. Nu veel kleine kwaaltjes, wat lichte steekjes, wat een rekkend gevoel in buik haha, opgeblazen gevoel, vandaag twee keer misselijk, rugpijntjes, pijnlijke borsten, veel plassen,maar inderdaad zoals sommigen anderen hier, niet in slaap kunnen komen of vroeg wakker zijn. Allemaal heel spannend dus.

Leuk zo'n clubje!

Overigens gaan wij het onze ouders volgend weekend vertellen, als we 6 weken zijn. Hebben sokjes besteld met I love opa en I love oma erop. En die gaan we dan inpakken haha. Leukeluk!

Ellen, Lucindy en Boelie: ook van harte gefeliciteerd.

Vandaag afspraak met verloskundige gemaakt voor 20 mei. Als we dat weekend de verjaardag van mijn man houden, willen we het dan vertellen. Heb net een lijstje gemaakt met gedichtje: 'Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik ben geboren, mag dan mijn foto in dit lijstje misschien?' Leuk versierd met wat hartjes, wasknijpertjes en afbeeldingen. Ben benieuwd, heb nu ook al veel zin om het te geven, maar wil toch nog een paar weken afwachten of het allemaal goed blijft gaan. Heb trouwens wel last van minder goed slapen en vroeg wakker worden, had ik nooit last van. Hoop maar dat het daar bij blijft. Hoe is het verder met iedereen? Nog meer mensen die vrij weinig merken? Of juist niet?

Leuk dit! Ik ben zwanger van de 2e!

nog heel onzeker, want al pittige miskraam gegad vorig jaar. Ik heb de 20e een afspraak in t ziekenhuis...

kun je mij ook toevoegen aan fb pagina? Je kunt me vinden op mieke feenstra

Dit weekend hebben we het mijn ouders en schoonouders verteld. Ik had een roze en een blauw babysokje met daaraan een kaartje met 'december'. Ze waren zo blij en verrast! Super leuk om te zien :)

Ik heb op 4 mei mijn eerste afspraak bij de verloskundige, dan ben ik als het goed is 8 weken en 1 dag. Can't wait...

Hallo allemaal,

Leuk forum ik sluit me hier graag bij aan. Afgelopen di positieve test in handen en rond 13 december a.s. uitgerekend. Afgelopen December miskraam gehad. Ik heb nog niet echt symptomen behalve af en toe last van mijn buik. Vind het wel erg spannend en hoop op een goede afloop.

@lien123 Wat leuk! Ik heb ook twee sokjes voor de grootouders, 1 met I love opa en de andere I love oma. Volgend weekend gaan wij het ze vertellen! Wat fijn dat je dan echo al hebt.

Ik ga morgen afspraak maken bij verloskundige, hopelijk kan het nog voor 5 mei, want dan gaan we op vakantie voor 4 weken..

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan