hihi, ook hier een conditie van niks. En aangezien ik nu rustiger aan moet doen, zit er ook niet meer in dan kleine rondjes (minder dan 1 km) wandelen. Wat dat betreft maak ik mij ook een beetje zorgen over mijn uithoudingsvermogen tijdens de bevalling. Maar dan denk ik daarna: 'joh, je wordt goed begeleid, dus dat komt wel goed'.
De babykamer schiet nu echt op. Nog de meubeltjes even soppen en dan kan ik de kleertjes gaan wassen, strijken, sorteren en in inruimen. Daar heb ik dus echt zin in! Daarnaast staat inmiddels ook het wiegje in onze slaapkamer. Begin trouwens wel last te krijgen van nesteldrang. Alles moet schoon zijn. Best wel lastig als je zelf geen zware dingen meer mag doen. ;-)
Omdat ik dus een ukkie in mijn buik heb, heeft ie nog alle ruimte om te draaien. Dinsdag lag ie voor het eerst met zijn koppie naar beneden, vanochtend lag ie alweer dwars. De arts assistent vroeg zich zelfs af hoe hij zich in deze houding had gewurmd. 🙂 Maar gelukkig was ook vandaag de CTG goed. Op naar de volgende controle, komende dinsdag.