Uitgerekend in December 2016!

<p style="text-align: left;">Tss, weer het grootste gedeelte van mijn verhaal weg. Straks maar op de laptop opnieuw schrijven.</p>

Ik heb nog geen klachten gehad over dat ik snurk, dus volgens mij heb ik daar (nog) geen last van :p

@ zwangere 22-er:  het zit hier standaard in het 'pakket', dan kunnen ze de ligging van de baby en groei controleren zo aan het eind van de rit.

Vandaag hebben we weer een bezoekje aan de verloskundige gebracht. Veel info gekregen en meegekregen in foldervorm over de bevalling.

Kreeg vandaag ook te horen dat ik perse in ziekenhuis moet bevallen omdat mijn gewicht inmiddels wel erg hoog is geworden.. ben nu "medium risk" volgens mij zodat de kosten van het ziekenhuis niet op het eigen risico verhaalt kunnen worden. Dat is dan wel weer lief meegedacht door de verloskundige :)  wel baal ik er een beetje van dat het persé in het ziekenhuis moet aangezien ik net voor een thuisbevalling had gekozen, maar tegelijkertijd ook wel fijn om te weten dat dan alle mogelijke zorg in de buurt te is. Gelukkig kan het eerste deel nog steeds thuis en is er eenmaal in het ziekenhuis aangekomen de optie om in bad te bevallen. Deze had ik thuis dan weer niet gehad.

Oh ons mannetje is trouwens nog niet ingedaald maar ligt gelukkig nog wel goed. Einde van het snurken is nog niet helemaal in zicht :p

Haha, oh oh! Balen dat het einde van het snurken nog niet in zicht is, maar zo lang de baby maar goed om ligt toch :)

hoe veel ben jij nu aangekomen dan? Ik ben ook best wel veel aangekomen maar mijn verloskundige heeft er nog nooit om gevraagd..

Wel fijn dat je in het ziekenhuis in bad zou mogen bevallen! Misschien vind je het fijner! Gaat bij jou ook gewoon je eigen verloskundige mee? Of is het nu medisch met een verloskundige van het ziekenhuis?

Nou ik ben inderdaad allang blij dat ons mannetje nog goed ligt. Indalen heeft hij in principe ook nog genoeg tijd voor :)

inmiddels ben ik iets meer dan 20kg aangekomen. Voor een klein deel ook wel omdat ik een tijdje veel heb gesnoept maar voor een groot deel heb ik ook geen idee waar die kilos vandaan komen. Als Ze binnen een aantal maanden na de zwangerschap ook weer verdwenen kunnen zijn vind ik het wel prima opzich :p maar wel gek om nu zo zwaar te zijn, voel me namelijk niet zo.

Verder is de bevalling zelf gelukkig niet geregistreerd als medisch en kan het gewoon onder begeleiding van mijn eigen verloskundige met hulp van 1 van de verloskundigen uit het ziekenhuis. Ben benieuwd, begin er zo langzamerhand wel naar uit te kijken. Kan niet wachten tot we onze kleine man eindelijk echt kunnen vasthouden :)

Fijn dat je nog steeds begeleid mag worden door je eigen verloskundige!

Ja gek he, ik zie ook niet zo goed dat ik zo ben aangekomen. Toch is het zo.. Ik heb alleen een iets ronder gezicht (en een bolle buik) maar verder vind ik mezelf niet zo dik geworden..

Ik wil de kleine ook zo graag verwelkomen! Ik hoop nog steeds dat hij 1 of 2 weken voor de uitgerekende datum gewoon komt :) maar ik hou me er maar niet aan vast, dan komt het vast juist twee weken later.

<p style="text-align: left;">Hey meiden!</p>
<p style="text-align: left;">Het is echt een tijdje geleden dat ik iets hier heb geplaatst! Nu ik midden in de nacht wakker lig vond ik het wel weer eens tijd! Haha de baby heeft nu de hik in mn buik, werdt er wakker van en kan niet meer slapen! Zijn er meer bij jullie die vaak de hik hebben?</p>
<p style="text-align: left;">Ook ik ben begonnen met snurken, haha werd er zelf laatst wakker van!</p>
<p style="text-align: left;">Ik had vorige week groei echo, had er geen medische indicatie voor! De baby was ietsjes groter dan die hoorde te zijn! Niks ernstigs! Ik heb trouwens een voor gevoel dat ie een of twee weken eerder komt dan uitgerekende datum ( ook ik hoop het stiekum, haha ), helaas hebben we er niks over te zeggen! Vraag me ook af soms hoe ik dit nog 7 weken vol ga houden, hahaha. Hebben jullie dat ook?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan