Uitgerekend in December 2016!

Maar je moet dat plan toch ook sowieso bespreken dacht ik? Lijkt me in ieder geval handig om rekening mee te houden of dingen haalbaar zijn en zo..

Gisteren heb ik een info avond over borstvoeding gehad, was wel interessant :) veel theorie, maar als het eenmaal goed gaat dan blijft dat vaak zo en daar houd ik me maar aan vast.

Klopt, ik ga dat plan idd nog bespreken met de gynaecoloog. Was ik even vergeten. Maar ja, ik vergeet nog waar mijn telefoon is als ik hem ik hem in mijn hand heb.

As. woensdag gaan wij het geboorteplan voor het eerste bespreken met een van de verloskundigen. Ben benieuwd in hoeverre ze eraan mee kunnen en willen werken :) Nog nieuwtjes aan jullie kant? Hier gaat het zijn gangetje.

Hier een babyshower gehad! Was erg leuk. En een luiertaart gekregen, grappig!

verder niet zo veel nieuws. Alleen dat de kleine in aan het dalen is volgens mij. Het steekt heel erg aan de onderkant, niet zo fijn..

<p style="text-align: left;">@zwangere-22er: wat leuk een baby shower! wist iedereen het geslacht van jullie kindje ook al? :) wat vervelend die steken! ik heb het soms ook, maar als ik dan naar de wc ben geweest is het weer oké :p heb je er continue last van?</p>

Goedemorgen!

nee we weten het geslacht zelf ook nog niet! Dat blijft nog eventjes een verrassing :) vind ik echt leuk en ik ben ook heel erg benieuwd!

gelukkig heb ik die steken ook niet continue! Ik heb ze vooral als ik eventjes aan het lopen ben, maar als ik lig of zit heb ik het niet! Ik vind het wel een beetje een vervelend gevoel, dus blij dat het niet continue is! Ik hoop wel dat het voldoende helpt om helemaal in te dalen, zodat ik gewoon rond kan blijven wandelen als de vliezen breken. Het lijkt me vervelend om alles liggend te moeten doen.. (Hoewel de vliezen natuurlijk vaak niet als eerste breken).

hebben jullie alle voorbereidingen qua opmaken bed, halen ondersteek etc al gedaan? Ik allemaal nog niet :eek: ga vanmiddag langs de thuiszorg winkel om een ondersteek te halen, en ik zal die kraamdoos een beetje in huis halen ipv de schuur misschien :p of ik haal alleen het zeil er uit en haal hem op als de eerste wee gevoeld is. Dan is het denk ik ook nog wel op tijd want dan is de verloskundige er nog niet.

Ik vind het allemaal maar een gedoe ;p maar het is voor een heel goed doel!

kan iedereen haar rust een beetje vinden die laatste weekjes?

Ik heb bij Medipoint een ondersteek en bedverhogers besteld, laat ik bezorgen vlak voor ik 37 weken ben :) van de CZ heb ik een paar weken terug al een kraampakket gehad, dat is wel handig! Ik ga deze week alvast de vluchtkoffer inpakken, dan weet ik of ik nog spullen bij moet kopen ofzo. Mijn bed is nog niet opgemaakt, moet nog even goed uitzoeken wat ze precies willen dat ik doe haha. Ik wil deze week ook alles (kleding, beddengoed, hydrofieldoeken etc.) wassen en strijken. Ik kan me rust opzich best goed vinden, ervaar alleen stress als mijn schoonouders zijn geweest, omdat ik het gevoel heb in hun ogen niks goed te doen. Hoe sterker ik probeer daar niet aan te denken, des te vaker ik er aan denk. Word er nijdig van op mezelf :p

Ja ik weet ook niet precies wat ze met dat opmaken willen. Ik dacht gewoon een zeiltje tussen het matras en de hoes zodat het niet in het matras loopt xD. Ja ze kunnen ook thuisbezorgen met de ondersteek en zo. Maar op 10 minuten loopafstand van mijn huis zit zo'n afhaalpunt en die is van 2 tot 4 open, heb ik meteen mijn loopje van de dag gehad :p. Is wel even gezond :) en als ze hem niet hebben laat ik het wel thuisbezorgen. Ik moest het alleen in de 35e week al hebben van de kraamzorg.. En ik was vrijdag 35 weken :p. Maar ik zal vast niet zo vroeg bevallen :)

Wat lastig van je schoonouders. Daar heb je dan ook niks aan zeg! Wat voor idee heeft je man daarbij? Heeft hij dat ook door of neemt hij het voor ze op?

Anders 'gewoon' niet meer uitnodigen. Ik heb zo iemand in de familie en die zie ik nu even 1x per maand. Als de baby er is zien ze wel dat het allemaal goed zit.

Oh de vluchtkoffer, inderdaad! Bij mij zit er nu 1 pyjama in en het kraamzorgboek xD tijd om uit te breiden

Terug
Bovenaan