Doen jullie goed. Ik woon op 15 minuutjes met de auto van zowel ouders als schoonouders af, dus als het goed met ons gaat en ik niet meer zo vloei en alles na de bevalling, wil ik daar wel heen voor een kerstlunch of koffie, lijkt me gezellig. Als ik net ben bevallen komen ze maar kort een koffie hier drinken 😛. Als ik nog niet ben bevallen dan ligt het er aan hoe ik me voel, een lunch is dan wel gezellig denk ik. Daarin toch het geluk meteen weer naar huis te kunnen. En schoonouders hebben al een kleinkind dus ook een verschoonkussen en box, dus de kleine kan daar eventueel wel mee naartoe. Dat scheelt ook!
met oud en nieuw ben ik wel al bevallen, maar dat kan dan wel nog de dag daarvoor gebeurd zijn (42 weken) en dan blijf ik thuis. Lekker met z'n 3en knus in huis. Hoop inderdaad dat de kleine zich niet steeds dood schrikt met het vuurwerk.. Ik denk dat ik dan niet tot 12 uur op wil blijven, hooguit samen eten als de kleine al een maand oid is en dat kan..
Maar jij hebt dus wel foto's gemaakt, Manon? Wel leuk voor later denk ik. Mijn (3) foto's heb ik netjes met strak shirtje gemaakt, dus kunnen eventueel wel 😛