Uitgerekend in December 2016!

Met de feestdagen zijn wij thuis, met of zonder kind. Heb tegen mijn familie gezegd dat ze nergens of moeten rekenen. Mochten we dan toch komen, dan is het mooi meegenomen.

Haha jah over de mooiheid van mijn buikfotos valt ook nog te discussiëren. Laat deze ook liever niet aan de wereld zien.

Misschien dat ik nog wel 1 mooie foto wil maken van het silhouette van mijn buik bij +/- 40 weken als die echt op zijn maximaal is.. als eindresulaat zeg maar en dan in het zwart/wit inlijsten ofzo. Maar goed moet er ook maar net aan denken hoor en er zin in hebben op dat moment :p

Doen jullie goed. Ik woon op 15 minuutjes met de auto van zowel ouders als schoonouders af, dus als het goed met ons gaat en ik niet meer zo vloei en alles na de bevalling, wil ik daar wel heen voor een kerstlunch of koffie, lijkt me gezellig. Als ik net ben bevallen komen ze maar kort een koffie hier drinken :p. Als ik nog niet ben bevallen dan ligt het er aan hoe ik me voel, een lunch is dan wel gezellig denk ik. Daarin toch het geluk meteen weer naar huis te kunnen. En schoonouders hebben al een kleinkind dus ook een verschoonkussen en box, dus de kleine kan daar eventueel wel mee naartoe. Dat scheelt ook!

met oud en nieuw ben ik wel al bevallen, maar dat kan dan wel nog de dag daarvoor gebeurd zijn (42 weken) en dan blijf ik thuis. Lekker met z'n 3en knus in huis. Hoop inderdaad dat de kleine zich niet steeds dood schrikt met het vuurwerk.. Ik denk dat ik dan niet tot 12 uur op wil blijven, hooguit samen eten als de kleine al een maand oid is en dat kan..

Maar jij hebt dus wel foto's gemaakt, Manon? Wel leuk voor later denk ik. Mijn (3) foto's heb ik netjes met strak shirtje gemaakt, dus kunnen eventueel wel :p

@ Zwangere 22-er: Als (Schoon)ouders 15 minuten van je vandaan wonen is het inderdaad iets makkelijker :) Het ene stel woont op een uur reizen van ons vandaan en het andere twee uur. Ben dan dus minimaal 2 uur van huis alleen al in de auto. Lijkt mij niet fijn als mijn vliezen breken of ik weeën ga krijgen :p Ik denk dat wij dus ook sowieso wel thuis blijven, ook al vinden anderen dat we met een 1 dag oude baby gewoon al langs kunnen komen. Wat fijn ook dat er al een verschoonkussen en box bij opa en oma is, dat is handig!

@ Wendy P: wel een leuk idee van de buikfoto als hij op zijn max is. Wie weet gebeurd het maar 1x in je leven en is toch heel erg speciaal. :) Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen een gipsafdruk laten maken, maar ik zou niet weten waar ik dat ding dan zou moeten laten haha.

@ Manon 77: denk inderdaad dat ik dat ook zo ga brengen, dat ze nergens op moeten rekenen en als we wel van de partij zijn dat alleen maar mooi meegenomen is.

Ik hoop dat jullie/we  vannacht allemaal lekker kunnen slapen! Even de baby's in de buik streng toespreken dat we wat willen rusten ;-)

<p style="text-align: left;">Haha, ja ik zou ook niet weten wat ik met een gipsafdruk zou moeten.. Dan inderdaad liever een foto, maar ik denk dat ik uiteindelijk liever een foto van de baby aan de muur hang dan een van mijn buik :eek:</p>
ook hier hoop ik op een lekkere nacht voor iedereen!

Met een 1 dag oude baby op visite gaan :eek: horror! Dan lig ik in bed en klaag ik over de hechtingen en geniet ik van m'n kind.. Mooi niet dat ik dan in de auto stap om op visite te gaan :eek: en al helemaal niet 2 uur.. Wat een vreemde verwachting. Zou dan inderdaad afwachten hoe je je op dat moment voelt.

Ik heb trouwens besloten om cadeautjes te maken voor kerst, ik weet nog niet wat, maar dat helpt vast tegen de verveling :). En het is lekker 'persoonlijk'.

Ik heb ook besloten dat ik decemberzegels op de geboortekaartjes ga plakken :p scheelt me geld en de envelop wordt toch weggegooid

Over zo'n gipsafdruk heb ik ook gehoord. Ik kwam van verschillende mensen tegen dat ze die daarna beschilderen of allemaal kleine spiegel"mozaïekstukjes" opplakken.  Maar alsnog heb je dan wel een heel groot ding wat je dan ergens (aan de muur??) Kwijt moet kunnen. Maar als je er een leuk idee voor hebt misschien wel grappig om te doen, ookal zou je hem uiteindelijk alleen maar in een kast bewaren ofzo.

De decemberzegels zat ik ook al over te twijfelen of ik dit wel kon maken of niet. Denk dat ik me er uiteindelijk niks van aantrek en het gewoon doe. Ben ook zeker niet van plan om nog aparte kerst/oud&nieuw kaarten te sturen dit jaar dus krijgen ze toch nog een beetje een kerstgevoel bij de postzegels van de geboortekaart haha

Daarnaast hebben we nu eenmaal geluk in december uitgerekend te zijn, die maand is al duur genoeg dus mogen we ook gebruik maken van de voordelen zoals decemberzegels toch :p

Zal ook hier duimen voor een hele goeie nachtrust voor ons allemaal vannacht :)

Half twee en wakker. Tot zover de goede nachtrust... Één voordeel: het babybadje dat we van familie hebben overgenomen is nu wel schoon

Terug
Bovenaan