Uitgerekend in December 2016!

Waarom zou je die decemberzegels niet doen :p de kaart kan alleen een dagje later aankomen vanwege drukte, maar het schijnt dat dat ook met gewone zegels kan gelden, nou, het scheelt best veel geld vind ik. Niemand let toch op postzegels? Gewoon doen :) en je mag dan zelfs een iets zwaardere kaart versturen met maar 1 zegel..

Ook hier geen kerstkaarten, denk ik. Alleen aan m'n oma, omdat die het altijd zo leuk vind en er heel december over praat dat ze zo veel kaarten krijgt. dat vind ik zo schattig :p

Haha weer een paar pakken luiers binnen in plaats van extra dure postzegels. Zeg ik geen nee tegen :)

Hier een redelijk goede nacht gehad, wordt standaard een aantal keren wakker om om te draaien maar val dan ook wel snel weer in slaap gelukkig. Voor manlief worden de nachten wel iets zwaarder, het schijnt dat mijn "zwangerschapssnurken" zijn hoogtepunt heeft bereikt in duur en geluidssterkte :p  ik zou hem graag willen geruststellen dat het over een paar weken voorbij is, maar met een baby die meerdere keren per nacht gevoed moet worden en waar we als nieuwe ouders nog compleet asn moeten wennen is dat extra slaap er vast niet bij

Oei, nee inderdaad.. Dat slapen zal de komende tijd een stuk minder zijn. Ook mijn man klaagt over mijn vele 'gekreun', 'zware geadem' en 'gedraai' 's nachts..  Arme mannen :p.

Hier een wakkere baby die lekker beweegt en draait en schopt, soms vlieg ik even op van de plotselinge pijn omdat ik dan schrik, en dan is m'n man ook meteen weer alert.. Genieten, die buikbaby van me :) ik vind hem/haar nu al superleuk! Kan zo genieten van al die bewegingen en zo! Ik vind het geruststellend dat er genoeg kracht in zit om zo hard te schoppen :)

Ik vraag me wel af of ik het niet heel moeilijk ga vinden om de baby af te staan die eerste week.. Geloof dat ik daar nog moeite mee ga krijgen...

Het toppunt van nesteldrang; de badkamer en het toilet schoonmaken midden in de nacht wanneer je niet kunt slapen en van plan was om alleen maar het bed uit te stappen voor een glaasje water! :p Het voordeel is wel dat de moeheid weer terug is en ik met een tevreden gevoel verder kan slapen in plaats van te blijven piekeren over alles wat nog schoon moet :)

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het op dit moment nog heerlijk vind om zwanger te zijn. Kan ook echt genieten van de druktemaker in mijn buik. Gek hoe je nu al zo'n band hebt opgebouwd met iemand die je nog nooit hebt gezien en alleen maar kan voelen :) Toch kan ik niet wachten tot hij er eindelijk echt is, al ga ook ik hem de eerste tijd best missen in mijn buik. Gelukkig krijgen we er wel een hele mooie baby voor terug :)

Nou snel weer verder slapen voordat de moeheid voorbij is, hopelijk hebben jullie vannacht een iets betere nachtrust gehad!

Ik heb wel wat beter geslapen, maar 2 keer wakker geworden door pijn in mijn heupen, voel me nu een stuk uitgeruster :)

jij ook nog lekker geslapen?

fijne (schoonmaak/rust) dag voor iedereen!

Haha jah, gelukkig kunnen we alles afschuiven op de hormonen en wordt het daarmee als iets minder idioot gezien :p het schoonmaken hielp wel erg goed om daarna heerlijk in slaap te kunnen vallen trouwens :)

Inmiddels hebben wij een aardig heftig dagje achter de rug. Hadden een routinecontrole bij de verloskundige (dachten we).  Hier bleek mijn bloeddruk te hoog te zijn. Naar gynaecoloog in het ziekenhuis doorgestuurd, bloedgrprikt daar, urineonderzoek, bloeddruktest en ctg gehad. Ben nu offulicieel overgenomen door de gynaecoloog met een hoge bloeddruk en een blaasontsteking waar ik niets van had gemerkt. Gelukkig waren de ctg en alle waardes in mijn bloed wel goed en mocht ik gewoon weer naar huis.

Moet maandag nog een keer langs voor bloeddrukmeten, als deze de komende weken (met behulp van medicijnen) laag blijft is alles goed, zo niet dan is er een grote kans dat ik ingeleid ga worden. Gelukkig zit ik vanaf morgen op 37 weken en is ons kleintje officieel voldragen :)

Terug
Bovenaan