Uitgerekend in December 2016!

Ah sneu Manon, je kan ook echt niet meer te veel of gekruid of te zoet eten, dat merk ik ook.. Protest door de baby dan, en inderdaad misselijk. Voel je je wel beter nu? Misschien nog even kunnen slapen?

oh dat stelt me wel gerust Wendy, wel goed om dat te checken inderdaad! Maar de placenta checken ze toch ook bij de 20 weken echo? Of zou die er voor kunnen groeien.. Geen idee ook.. Hopelijk begint jullie kindje gewoon met indalen deze week :) en  vanaf vandaag 37 weken! Gefeliciteerd, een lief, volgroeid kindje! Ik moet nog 6 dagen wachten! En dan mag onze baby komen van me :p nog maximaal 6 weken totdat het er is, het klinkt weinig zo! :eek:

Voel me nu beter, en nog lekker geslapen ook! Maar waarom die droom dat ik gaten voor stopcontacten in de muur moest boren? Geen idee

Bedankt! Het voelt heel fijn om die magische grens van 37 weken voorbij te zijn, ik ga nu duimen voor jullie nog heel eventjes en dan zijn alle kleintjes voldragen :) heel raar wel, het lijkt nog steeds gister dat ik de positieve zwangerschapstest in handen had.

Ook hier rare dromen in overvloed, en soms lijken ze zo ontzettend echt, totdat je goed wakker wordt en beseft hoe gek de droom eigenlijk was.

Ik heb denk ik toch iets anders dan Manon had, zit inmiddels al op 6 keer overgeven en er komt alleen maar gal uit :(. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.. Heb geen koorts gelukkig.

Hè bah, vervelend. Ik ben uiteindelijk gisteren de hele dag misselijk geweest... ook geen idee waar dat vandaan kwam. Het gaat nu wel beter. Hoop met jou ook. Hier zijn manlief en mij papa de laatste dingen aan het ophangen in de babykamer. Nu alleen nog wachten op de nieuwe gordijnen en dan een laatste keer schoonmaken.

Terug
Bovenaan