Hier uiteindelijk wel naar de informatieavond geweest van het ziekenhuis. Het was een verhaal met een gynaecoloog die wel heel lovend over pijnbestrijding praatte (en die wil ik niet hebben!) en het ging daar ook wel lang over door. En ze was ook lang aan het praten over kunstverlossingen. Wel goed om te weten hoor, maar ik hoop nog altijd dat het gewoon natuurlijk kan. En ik wordt altijd een beetje moedeloos van dat soort dingen. En we mochten in een kraamkamer kijken, maar dat is toch ook wel vreemd. Echt een ziekenhuiskamer met allerlei apparatuur waar ik wel een beetje van schrok. En het stinkt zo naar ziekenhuis 😛, daar wordt ik dan een beetje moedeloos van. Gelukkig kon ik het wel van te voren zien, anders was ik misschien geschrokken als de baby er aan zit te komen.. Lijkt me ook niet lekker.
Fijn dat jullie het wand(gg)elen nog steeds vol houden! Ik probeer het ook wel, maar heb er toch weinig zin in op de een of andere manier. En als ik wandel, dan toch echt over rechte wegen 😛 niet door het bos oid.
Ik wil dat kraamzeil zo lang mogelijk uitstellen, dus leg hem er pas vrijdag op, als de baby zou mogen komen. En als het kraakt koop ik direct een waterdichte hoes.
Top dat je bloeddruk weer omlaag is! Super nieuws!