Uitgerekend in December 2016!

Wat fijn dat jullie babykamer nu echt bijna af is! Heerlijk!

Ik lig vandaag in bed, blijf maar overgeven en niks binnen houden. Zelfs douchen hielp niet. M'n man is de box aan het installeren :) dat wilde hij erg graag doen, ik had qua ruimte willen wachten totdat de kraamverzorgende weg was, maar heb vandaag niks in te brengen. Ik ben wel benieuwd hoe hij straks staat als hij klaar is!

goed dat jij je nu weer beter voelt! Ik hoop dat ik me morgen ook weer beter voel, ik zou dan Naar een informatieavond over bevallen in het ziekenhuis.. Dus dat zou wel fijn zijn als het kan.. Lijkt me nuttig! En ik ben wel benieuwd naar de kraamkamer eigenlijk.

<p style="text-align: left;">Oh Manon wat heerlijk dat de babykamer bijna af is. Geeft vast een voldaan gevoel als je binnen komt en alles staat eindelijk zoals je het graag wilt hebben. En dan rest alleen nog het wachten op de baby, haha misschien nog wel het allermoeilijkste deel...</p>
<p style="text-align: left;">Wat vervelend dat je zolang misselijk/ziek blijft zwangere 22-er Mocht het nog wel langer aanhouden terwijl je verder geen koorts hebt, misschien slim om uit voorzorg de verloskundige te bellen? Hopelijk ben je morgen gewoon weer beter en kun je een beetje genieten van de informatieavond in het ziekenhuis. Toch wel fijn om te zien waar je (misschien) terecht komt tijdens de bevalling.</p>
<p style="text-align: left;">Ik moet morgen ook weer richting het ziekenhuis, alleen voor het meten van de bloeddruk gelukkig. Al wordt het nog wel even spannend.  We zullen dan zien of de medicijnen genoeg de helpen om de bloeddruk te verlagen en of ik de rest van de zwangerschap gewoon volgens planning mag gaan uitzitten :) hopelijk wel want ondanks dat ik heel erg benieuwd ben naar ons mannetje kan het vast geen kwaad als hij nog even de laatste paar weken aan ontwikkeling in de buik meepakt:)</p>
<p style="text-align: left;">Iedereen alvast een hele goede nachtrust gewenst vannacht! Hopelijk slapen we allemaal als een roos :p</p>

Spannend Wendy! Hopelijk zit je bloeddruk nu wat lager inderdaad!

Hier nog geen verbetering. Morgen maar een telefoontje naar de verloskundige ja. Voordat ik uitdroog of zo! Of misschien moet ik dan op extra controle. Als de baby niet zo actief was geweest vandaag had ik wel al gebeld.

M'n man wordt nu ook ziek.. Stelletje sneue mensen zijn we :p. Hopen op wat slaap vannacht

Welterusten allemaal!

Ik ben nu nog klaarwakker, maar wel moe. Vreselijke combinatie! En ja, als ik lig ook veel last van maagzuur/misselijkheid. Maar ziek net als jij, zwangere, ben ik niet. Al ga ik dinsdag wel aan de gynaecoloog vragen of dat iets betekent of dat de baby gewoon hoog zit. Hoop wel dat je morgen naar de voorlichting kunt. Is echt interessant en ook fijn om te zien waar je (eventueel) terecht komt. Maar voor nu welterusten dames!

Ik voel me gelukkig weer een stuk beter. Vannacht vanaf ongeveer 2 uur tot 10 uur geslapen en niet meer overgegeven, dus dat gaat de goede kant op! Helaas nu m'n man ziek en aan het overgeven. Gewoon een virus dus.. Gelukkig. Vandaag maar weer wat kleine dingetjes eten en dan knap ik vast weer op :)

ik hoop dat het vanavond lukt, als ik verder opknap zal het denk ik wel gaan!

vervelend dat jij ook nog misselijk bent door maagzuur en zo.. En dat je zo moe was. Hopelijk heb je goed kunnen slapen!

@ Zwangere 22-er: Fijn dat je in ieder geval weer een paar uur goed geslapen hebt en niet meer hoeft over te geven!

Ik heb vanmorgen een groei echo gehad, gelukkig was alles gemiddeld. De vorige meting was blijkbaar niet helemaal goed gegaan, dus voor niks een beetje gepiekerd.. Hier geen misselijkheid gelukkig *even afkloppen*..

@Manon 77: Zal wel een fijn gevoel zijn dat alles gewassen is? Ik moet er nog aan beginnen, helaas doet de wasmachine het niet meer. Hopelijk word die woensdag gemaakt..

@ Wendy P: Ik ben ook erg benieuwd naar je bloeddruk, ik hoop dat het een goede meting was :)

Terug
Bovenaan