Uitgerekend in December 2016!

Gefeliciteerd met je zoon

Ik moet nog 5 weken wachten maar ik hoop eigenlijk dat ze wel wat eerder komt maar ik zal wel zo eigenwijsje hebben die lekker blijft zitten =P wil der zo graag ontmoeten en vasthouden =D

Wauw van harte gefeliciteerd Kiimsie!! Ik hoop dat alles goed is met jullie beide, geniet van je mooie baby en we horen, wanneer je tijd en zin hebt, natuurlijk heel graag meer. (Ben trouwens ook heel benieuwd hoe jullie jochie heet)

Ik heb gek geniet het idee dat ik wat meer bewegingsvrijheid heb nu onze baby is ingedaald. Eerder kan ik moeilijk rechtop/voorover zitten terwijl ik dat nu wel weer beter kan aangezien hij iets lager zit. En natuurlijk zijn er weer iets meer toiletbezoekjes aangezien mijn blaas de aanwezige ruimte sneller heeft benut.  :p

Het indalen zelf had ik wel Wat last van. De momenten dat hij ook.echt omlaag ging gingen bij mij wel gepaard met buikpijn. Maar goed, gezien wat er straks nog komt met de bevalling zal deze pijn vast meevallen.

<span style="line-height: 1.5;">@stephanie ik ben nu ook wel benieuwd geworden waar het verschil van onze bloeddrukken nou in zit.  Mocht je er nog achter komen, laat maar weten.</span>

<span style="line-height: 1.5;">@manon  wat fijn dat je nog even afscheid hebt kunnen nemen op werk. Voelt het vast wat meer als iets wat afgesloten is. En vergeet vooral niet rustig aan te doen met je drukke planning morgen, hier heb ik ook gemerkt dat de kleinste activiteiten al best inspannend kunnen zijn. Gelukkig kun je de rest van het weekend dan wel weer lekker bijkomen :)</span>

<span style="line-height: 1.5;">@zwangere 22-er ik verbaas me er soms ook over wat die mensen wel niet kunnen zien op de echo, maar ook al tijdens de 20-weken echo enzo. Hoe ze met zo'n onduidelijk zwart-witbeeld kunnen zien hoe het met je kindje gaat. Is naar goed ook, kunnen ze ons mooi elke keer geruststellen dat alle vingertjes en teentjes eraan zitten :)</span>

Ja, op de 20 weken echo was het ook lastig :p. Maar dan zag je nog wel duidelijk voetjes en handjes en een baby als ze het uit legden :p lijkt mij steeds lastiger als de baby groter wordt.

Grappig dat het indalen bij jou anders lijkt dan bij mij :p! Wel fijn dat je meer bewegingsvrijheid hebt, dat zal straks wel een stuk minder worden als de baby er is :p. Ik ga vandaag het zeiltje op bed leggen, ik moet er maar aan geloven vrees ik.. Ik wil ook niet mijn matras verpesten met vruchtwater :p

Wij liggen nog steeds in het ziekenhuis, maar een update zal ik plaatsen als ik thuis op een laptop kan :) hij moet nog wat beter aan de borst gaan drinken en natte luiers krijgen en dan pas zou hij mee naar huis mogen. Ik hoop dat hij snel aansterkt :)

Leuk om weer van je te horen. Vervelend dat jullie nog in het ziekenhuis liggen. Hopen dat hij snel goed gaat drinken en dat jullie vlug weer naar huis mogen samen! Mag je man ook in het ziekenhuis slapen bij jullie?

Hoop dat jullie snel naar huis mogen, Kiimsie!

Ik lig hier ontzettend te balen. Ben er zo klaar mee: last van bijna alle gewrichten die ik heb, slaap zo slecht 's nachts, last van rusteloze benen, stemmingswisselingen, lopen lukt niet meer, kan alleen nog waggelen, ben zo bang voor wat er op mij af komt en ten slotte wil ik mijn kind zien!! Elke dag extra is er eentje teveel.

Terug
Bovenaan