Uitgerekend in December 2016!

Ik word 7 december ingeleid. Ben dan 38 weken en gezien de zwangerschapsdiabetes en het achterlopen in de groei, wachten ze niet langer. Nog iets meer dan een week, komt ineens erg dichtbij!!

Oh wat spannend manon, ook voor jullie.is het dus bijna zo ver. Wel fijn om in ieder geval deze week nog te hebben om je er mentaal op voor te bereiden :)

<span style="line-height: 1.5;">@zwangere 22-er haha hier hetzelfde hoor. Zodra ik aan de voorkant een beetje buikpijn krijg let ik heel geconcentreerd op of hij steeds sterker wordt en daarna verdwijnt. (Zoals een golf/wee-achtig iets zou moeten voelen in theorie)  maar goed waarschijnlijk als het echt zover is zullen we het binnen 1 seconde wel doorhebben in plaats van dat we er zo op focussen zoals nu :p</span>

Hier last-minute ook nog maar een draagdoek/zak besteld. Heb zo enorm lang rondgekeken en kon maar geen keuze maken. Zijn zo veel verschillende te vinden, veel dure ook en dan nog de vraag of hij wel ergonomisch is of niet. Had de zoektocht al een beetje opgegeven totdat mijn man gister opeens met een plaatje van Google aan kwam zetten die hij 'toevallig/zonder moeite' tegenkwam en waarmee hij zichzelf ook nog wel over straat ziet lopen.  Prijs viel gelukkig mee en hij kan in theorie gebruikt worden tot iets van anderhalfjaar ofzo. Helemaal prima :)

<p style="text-align: left;">Spannend Manon! Dan word ik een van de laatsten hier! Ik mag in principe tot 30 december (42 weken) doorlopen. Wel fijn dat jullie beide een datum hebben om naartoe te leven, lijkt mij.</p>
Jullie hebben gewoon 7 of 8 (of 9?) december beide een baby! Super spannend en leuk voor jullie! Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat verlopen. (En misschien begint het bij mij dan ook spontaan wel, hoop ik maar)

Ik ben ook weer erg nieuwsgierig naar Kiimsie! En ik wil ook zo graag m'n baby nu.. Ik raak er ook eventjes doorheen, maar we komen er ook wel weer bovenop.

@ wendy-P
ik zelf heb een draagdoek aangeschaft dan weet je zeker dat het ergonomisch is maar je kan eventueel lid worden van de draagpraat groep op facebook kan je heel veel informatie lezen

@zwangere 22-er

volgens mijn ben ik de laatste ik ben 31-12 uitgerekend dus ik mag tot 14 januari door lopen ;P maar ik hoop zo dat ze tussen kerst en oud en nieuw komt =D</p>

Nou, manlief en ik staan dus ineens allebei onder spanning :-(. Ik had in eerste instantie het initiatief tot seks genomen en ineens begon ik over alles wat nog moest gebeuren (oa ramen lappen...). Man dus behoorlijk pissig, want die mist nu wat. En natuurlijk is het mijn schuld. Nu was mijn manoeuvre niet handig, maar nee, 'hij heeft geen spanning'. Dus ligt hij boven in bed en zit ik hier eea van mij af te typen. Dit kan op deze manier nog wel eens een lange week worden :-(.

@zwangere, Nu Wendy en ik volgende week beiden ingeleid worden, klinkt het voor jou nog wel ver weg, denk. Dat is dan even balen. Snap dat je er dan doorheen raakt. Ik zou bijna zeggen: dat is het nadeel van een goed verlopende zwangerschap. Maar ik zou willen dat ik zo'n zwangerschap had. Zo is het ook niet alles, hoor. Loop bijna elke dag te janken. Ik heb in die negen maanden geen roze wolk gezien. Na deze, nooit meer!!

Ik ben trouwens meer gefocust op vruchtwater dan op weeën. Meer omdat ik het idee heb dat ik een wee wel zal herkennen, maar als de dood ben dat ik het niet doorheb dat mijn vliezen breken. Zeker niet als het steeds een klein scheutje is. Maar bij mij geen matrasje op bed en denk ook niet dat die er gaat komen. Ik gok erop dat het niet nodig is. (zei degene met twee kraampakketten in huis).

Oh wat naar Manon :( dan heb je vast niet lekker kunnen slapen. Ik hoop dat jullie het al wel weer bijgelegd hebben inmiddels. Het zijn toch ook hormonen en nesteldrang en mannen hebben het er maar mee te doen. Naar hoor :(

ik besef me maar al te goed dat ik niks te klagen heb hoor! Mijn baby komt ook wel, alleen een paar weekjes later. Dat overleef ik wel.

Zou je vruchtwater niet herkennen? Ik dacht juist dat dat vrij makkelijk was.. Of het leek op afscheiding, dan kon de verloskundige het zien als je het op vangt toch? Ik hoop gewoon maar dat het inderdaad in gutsjes komt en niet in een keer. Dat houdt het zeiltje nooit vrees ik.. En als je net ergens bent is het ook niet lekker. Ik heb nu wel standaard een maandverband in mijn jas zitten voor het geval dat ik net ergens ben en begin te lekken. Dan kan ik nog net een beetje opvangen (valse hoop)

little girl coming, wij blijven dan als laatsten over inderdaad, ik hoop ook voor jou dat de baby gewoon lekker in december komt!

Heel veel sterkte nog die laatste week,Manon! Hopelijk snapt je man je en is het al weer bijgelegd! Dit is heel rot voor jullie :(

Vandaag met m'n man naar de Ikea gereden om een waterdichte molton te halen omdat ik steeds verdrietig en moe wakker werd van dat zeiltje wat zweet en kraakt en door hormonen :p. Hopelijk vannacht een goede nacht voor iedereen!

@zwangere 22-er ik begrijp het wel helemaal hoor. Ondanks dat alles natuurlijk goed verloopt en dat ontzettend fijn is wil je ook gewoon zo snel mogelijk je baby bij je hebben. Ik ben zelf ook de hele zwangerschap al ongeduldig geweest, en ondanks dat het inleiden bij dan wel door de hoge bloeddruk komt ben ik er wel heel blij mee omdat is sowieso niet tot 42 weken hoef te wachten nu maar maximaal tot 39+3 moet nu. Klinkt misschien beetje raar, want het blijft een medische indicatie natuurlijk, maar dat komt misschien ook wel doordat ik in principe helemaal geen last heb van mijn hoge bloeddruk of andere symptomen.

Haha gelukkig hebben we die geweldige tip over de molton gekregen van de kraamzorg. Zelf vind ik het heerlijk liggen en heb ik nog niks vervelends gemerkt aan de molton. Hopelijk zal het je nachtrust.goed doen

Terug
Bovenaan