Uitgerekend in December 2016!

Goede avond dames

ik vroeg me af ofdat er hier ook dames zijn die hun kleintje gaan dragen met doek of draagzak? Ik zelf wil heel graag dragen met een draagdoek lijk me zo heerlijk je kleine zo dichtbij je te hebben.

en verder gaat alles goed met ons heb der zo veel zin in om mijn kleine meid vast te houden en te knuffelen =D

Ik heb ook zo'n zin om ons manneke te ontmoeten! En ik heb wel een draagzak van mijn zus gehad die ik graag wil gebruiken, als ons mannetje dar fijn vindt tenminste. Gelukkig kan mijn zus uitleggen hoe het precies werkt, wat dat vind ik wel een beetje eng.

@zwangere 22-er en hoe bevalt het slapen met een zeiltje eronder? Hopelijk valt het "kraken" een beetje mee  :)

@manon ik hoop dat het einde snel in zicht is voor je. Klinkt niet zo fijn om zo oncomfortabel de dagen door te moeten komen.

Hier heeft inmiddels ook elk deel van mijn lichaam een 1cm extra laag gekregen bestaande uit vocht. Haha ziet er wel grappig uit bij mijn voeten en enkels, voel me nu net zo'n michellin-mannetje!

Voor ons is het einde inmiddels wel in zicht. Na de afspraak bij de gynaecoloog vandaag staan we voor dinsdag 6 december op de agenda om ingeleid te worden. We hebben nog hoop dat het eerder al natuurlijk/spontaan op gang komt, maar het hele proces zal uiterlijk 6 december beginnen voor ons.  Heel spannend! Maar we kijken er ook ontzettend erg naar uit om dan eindelijk ons mannetje te gaan ontmoeten!

<span style="line-height: 1.5;">@kiimsie je zal wel een hele hectische tijd hebben nu en ik heb geen idee of je nog de tijd+zin hebt om hier af en toe mee te lezen. Mocht je dit nog zien, ik vroeg me eigenlijk nog wel af of je op de één of andere manier nog iets aan de hypnobirthing hebt gehad. Was het daadwerkelijk handig om  mee te ontspannen? Mssn nog tips?</span>

Hopelijk mogen jij en je zoontje snel naar huis, groeit/drinkt hij goed en doet hij alle babydingen zoals je wilt :) zal hier voor jullie blijven duimen

Hallo!!

manon, vervelend om zo die laatste loodjes te hebben.. Heel veel succes nog!

spannend Wendy, uiterlijk 7 december hebben jullie een kindje!

ik vind het zeiltje niet lekker liggen. Het zweet. Maar het kraakt niet enorm omdat ik niet meer kan draaien, dus in dat opzicht valt het me mee!

Ik ben ook heel benieuwd naar de kleine! We zitten nu in de fase van 'laatste keren'. Samen uit eten, dagje weg etc. We proberen nog dingen te doen samen, maar mijn grote buik zit wel een beetje in de weg :p.

Ja sorry, ik had het vannacht even helemaal gehad. Morgen maar met de gynaecoloog over hebben dat ik op mijn tenen loop. Mijn man zegt ook al dat ik snel aangebrand ben.., :-(.
<p style="text-align: left;">@wendy, 6 december, dat is volgende week al, spannend!!

Hihi ja heel spannend, maar na zo'n 40 weken "gebroed" te hebben zijn we er ook meer dan klaar voor. Op naar de volgende fase van ons leven als gezin :)

Dat van de "laatste keren" is heel herkenbaar. Alleen inderdaad dan wel in een tempo en manier van uitvoeren aangepast op een hoogzwangere vrouw :p

Haha nu we een uiterlijke datum hebben voor de bevalking is het alsof m'n man en ik samen een extra boost nesteldrang hebben gekregen.  Onze "laatste week samen" is opeens compleet gevuld met nog extra klusjes en activiteiten die toch echt "onmogelijk" zijn om uit te stellen tot na de bevalling :p

<span style="line-height: 1.5;">@manon geeft helemaal niks dat je het zo snel gehad hebt. Als een vrouw ooit in haar leven zo mag doen zonder dat iemand er over mag zeuren dan is het wel tijdens de zwangerschap.  Ook helemaal niet gek nu je tegen het einde aan zit. Hoe meer vervelende kwaaltjes je moet uitzitten hoe langer die laatste loodjes lijken te duren. Dus lekker afreageren als het nodig is en na de zwangerschap je man en de rest van de omgeving maar weer extra lief behandelen :)</span>

Pff ik merk echt dat ik niet meer normaal kan functioneren van dag tot dag. Misschien omdat ik weet dat het einde in zicht is of omdat Kiimsie het spits heeft afgebeten en haar kleintje al heeft mogen krijgen.

Maar ik kan overdag+'s nachts nergens anders meer aan denken dan aan de bevalling en dat we eindelijk ons mannetje gaan zien. Wordt ik midden in de nacht wakker om gewoon even naar het toilet te gaan, lig ik vervolgens een uur wakker na te denken over hoe het zou zijn als hij er eindelijk is. Zelfde geld voor overdag, ik kam zo een uur op de bank zitten voor me uit staren en "dagdromen" zonder dat ik het überhaupt door heb. Echt om gek van te worden soms :p herkenbaar bij jullie of ben ik in m'n eentje mijn verstand aan het verliezen?

Ook ik verlies mijn verstand hoor.. Ik hoop bij elk klein kraampje dat het misschien begint en maak mezelf ook gek door niet 'ver' van huis te willen en zo. Zo hou ik het niet nog een maand vol -.-

Terug
Bovenaan