Uitgerekend in December 2016!

Oh zomaar is mijn tweede deel van het bericht verdwenen -.- stom...

@manon hopelijk is alles weer een beetje goed tussen jou en je man. Ondanks dat we er niks aan kunnen doen dat we een emotioneel wrak zijn, overfunctioneel of juist compleet niet is het voor onze mannetjes natuurlijk ook niet altijd even makkelijk. Hebben het wel maar even 9 maanden vol te houden met een grote bom aan hormonen :p maar zodra hij daar zelf ook over nadenkt zal hij vast niet lang boos kunnen blijven, want hoe moeilijk het voor hen ook kan zijn, we kunnen er helaas niks aan veranderen en ook voor ons is het lastig om zo wispelturig te zijn terwijl we dat normaal gesproken niet/in mindere mate zijn.

Nog heel even volhouden, eyes on the prize. Over een dikke week kunnen jullie samen heerlijk wegsmelten bij jullie baby.

Het is december: de maand waar we al sinds april/mei naar uit kijken!!

Het gaat wel goed met mij. In aanloop naar de inleiding volgende week, krijg ik deze week elke dag thuis een CTG. Verder mag ik niks meer. Ik lig thuis in het ziekenhuis, zeg maar. Maar baby doet het goed.

Heb de spanning met mijn man uitgepraat. Het zal de komende week wel op en neer gaan wat dat betreft. Maar daar komen we ook doorheen.

Begin ineens te twijfelen over de naam. Die staat al sinds week 20 vast. Vind het nog steeds een leuke naam, maar toch... herkenbaar??

<p style="text-align: left;">Hier is het twijfelen inderdaad herkenbaar.. zit nu met een andere variatie van de naam in mijn hoofd, maar ben ook weer bang dat ik daar dan weer spijt van ga krijgen. Maar ik denk dat ik bij de geboorte wel zie welke naam beter zal passen. Dat hoop ik tenminste.</p>
<p style="text-align: left;">Fijn dat de spanning weer is uitgepraat, en wat rot dat je echt niks meer mag doen. Hoe kom jij de dag nog door?</p>
<p style="text-align: left;">Wordt het inleiden bij jullie gedaan met een ballon eigenlijk?</p>
<p style="text-align: left;">Inderdaad, alweer december :eek: deze maand hebben we allemaal een baby, een eigen kindje. Hoe bijzonder! (hopelijk ook jij, little girl coming, en anders heb jij bijna een baby).</p>

Hoi, ons mannetje heeft besloten wat eerder te komen. Of nou ja, ik wordt eerder ingeleid zeg maar. Had vannacht buikpijn en zijn voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan. Mijn bloeddruk was torenhoog en lever en nierwaardes waren ook verhoogd. Na onderzoekjes etc. Zijn ze halfuur geleden begonnen met inleiden bij mij. Ik heb gelukkig al 2cm ontsluiting cadeau gekregen (verklaard misschien ook mijn pinguïnloopje van de laatste paar dagen. :p)

Zoals het nu lijkt is mijn baarmoedermond ook al voor de helft verweekt. Ze hebben net een tabletje ingebracht en hopelijk is hij helemaal verweekt over 4 uur. In dat geval kunnen we namelijk overgaan op het breken van de vliezen en weeën stimulerende middelen. (Gelukkig in mijn geval.dus geen ballon)

Voor nu ook nog geen weeën. Lig nu heerlijk rustig iets als wegmisbruikers te kijken op het tv'tje boven mij :)

<span style="line-height: 1.5;">@zwangere 22-er wat fijn dat je nachtrust nu tenminste niet meer verstoord wordt door dat stomme zeiltje. Is ook echt iets waar je je op den duur anders heel erg aan gaat irriteren denk ik.  </span>

Ik had er ook nog met m'n man over, ben erg blij dat het vandaag 1 december is. Om de één of andere reden vind ik dat toch net wat leuker/mooier dan eind november. Misschien omdat we er zolang naar toe hebben geleefd. En we hebben nu ook direct zekerheid dat ons jochie niet jarig zal zijn op 5 december :)

<span style="line-height: 1.5;">@Manon de naam hebben wij ook al.sinds ergens rond de 20 weken vaststaan. Hier gelukkig geen twijfels op dit moment, Hihi is maar goed ook nu we ineens zover al zijn </span>

Super super super Wendy! Heel veel succes met de bevalling en ik hoop snel van je te horen! Spannend zeg, en geniet van die eerste momenten met jullie kleine!

Terug
Bovenaan