Uitgerekend in December 2016!

Ik ben heel stiekem super nieuwsgierig! Ik hoop dat alles goed gaat met je, Wendy!

Vandaag de hele tijd veel afscheiding. Ik hoopte steeds dat het de vliezen waren, maar helaas.. Ik begin het wachten een beetje zat te worden en wil m'n kindje in m'n armen houden! Maar ik geniet ook nog erg van de schoppen en draaien van de kleine :)

<p style="text-align: left;">Ik ben ook zo nieuwsgierig. Kijk zeker elk half uur of er een reactie van Wendy op staat. :)</p>

Ik vernieuw de pagina ook steeds! Ik hoop zo dat het voorspoedig gaat met Wendy en haar zoontje! En dat de bloeddruk geen negatieve gevolgen heeft op de bevalling en zo.

Ik ben ook benieuwd naar Kiimsie en haar baby! Hopelijk mogen jullie snel het ziekenhuis uit en gaat het goed met jullie!

Wachten duurt lang, hè zwangere 22. Ben zo benieuwd. Denk dat de kleine er al wel is. Daar is ze nu druk mee. Dat moet wel. Over een andere uitslag wil ik niet nadenken.

Ik heb het CTG van vandaag weer overleefd. Krijg wel meer last van krampen onderin mijn buik. Vind het toch moeilijk om te zeggen wat dat nu is.

Hoe gaat het met jou?

Ik denk ook dat de kleine van Wendy er is en dat ze van elkaar aan het genieten zijn!

goed dat je de ctg overleefd hebt! Wel vreemd, die krampen. Straks komt jouw kleine ook al bijna en blijken het weeën oid te zijn! Spannend!

hier gaat het wel hoor. Ik wil m'n baby maar dat gaat nog even duren dus ik zoek afleiding in het schoonmaken van kleine nutteloze dingen die makkelijk zittend schoon te maken zijn. Op m'n knieën dweilen en zo gaat me niet meer zo makkelijk af en zo heb ik toch het gevoel iets gedaan te hebben.. Ach, zo die laatste maand blijft lastig omdat ik de baby wil en verder niet zo veel kan doen, dus blijf ik eigenlijk een soort van wachten en dan duurt alles langer.. Voor jou geldt dat natuurlijk nog erger omdat je alleen maar uit mag rusten. Lijkt me heel erg lastig!

Hallo meiden,

Wat spannend allemaal!! Ook ik word ingeleid en wel op dinsdag 6 december.. Ik ben dan 38+1. Heb het vandaag te horen gekregen en het vliegt me nu toch ook wel heel erg aan.. Zo ontzettend spannend allemaal!

Gister werd namelijk iemand van m'n zwanger en fit cursus ingeleid met bijna 42 weken en die kreeg koorts en toen werd het uiteindelijk toch nog een keizersnede en de kleine woog 5 HELE kilo's... Dus ik hoop dat het bij mij een stukje soepeler zal gaan!

Nou dames, heeeeeeel veel succes en ik ben benieuwd naar het verhaal van Wendy!

Hoi Stephanie!

word jij ook ingeleid vanwege je bloeddruk, net als Wendy? Of is er ook een andere reden? Wel super spannend! Heel veel succes alvast!

ik neem aan dat je baby met 38 weken nog geen 5 kilo is toch :eek:? Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt!

fijne nacht allemaal!

Hoi Stephanie, dan word jij een dag eerder ingeleid dan ik. Ik heb één week voorbereiding en vind dat al zo kort, laat staan een weekend! Misschien ook maar beter zo, minder tijd om je druk te maken.

Hoop dat Kiimsie en Wendy snel tijd hebben om iets van zich te laten horen. Ben toch benieuwd hoe het nu met de kleine van Kiimsie is.

Terug
Bovenaan