Uitgerekend in December 2016!

Haha ja 5 kilo zou wel heel veel zijn haha!

Maar ik word ingeleid door mijn bloeddruk ja..

Een weekend is heel kort maar ik reken er al een paar weken op dus alle vluchttassen etc staan al een tijdje in de auto klaar dus dit weekend alles nog even goed schoonmaken en goed inslaan en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Jullie ook allemaal heel veel succes!

Hihi ik lees de reacties terug en voel me bijna schuldig dat ik niet eerder al de tijd heb gehad wat te sturen. Alles gaat sowieso goed met zowel mij als ons mannetje. Micha is gisteravond geboren om  22.20 na een plotseling hele heftige en snelle bevalling.

In het kort, de bevalling begon heel goed, ik had dus al 2cm ontsluiting en na 1 tabletje inbrengen was mijn baarmoedermond 4 uur later rijp genoeg om de vliezen te breken en had ik 3cm ontsluiting. (Oh gek genoeg geen plons water / vloedgolf, of überhaupt bijna geen water wat eruit kwam :eek:. Maar dat kan ook komen doordat ik verplicht op bed moest blijven misschien? Ik had hem in ieder geval wel verwacht) Ook aan de weeën opwekkers toen en vorderde volgens schema 2cm per 2 uur. Maar daarna ging het plots veel te snel en zat ik anderhalfuur later op 8 á 9 cm. Voor ons mannetje was dat heel heftig en zijn hartslag reageerde er niet goed op. Uiteindelijk moest er snel een knip gezet worden en een hoedje op zijn hoofd gebruikt worden om hem snel geboren te laten worden. Eenmaal geboren was alles gelukkig goed met hem. Maar dat was wel even een heel spannend en heftig laatste deel van de bevalling. Toch zou ik het 100x weer doen want hij is het meer dan waard! :)

Vanwege het hellp syndroom moet ik nog wel paar daagjes in ziekenhuis blijven ter controle maar gelukkig zitten we nu in een kraamsuite en kan zelfs mijn man bij ons blijven.

Ons ventje zijn we helemaal verliefd op en vinden we de allermooiste baby op de hele wereld. Wij gaan ons voor nu eerst maar eens richten op het naar huis mogen. Op z'n vroegst mag dit morgenavond maar kan ook iets langer duren.

Voor iedereen die deze week ingeleid gaat worden, en iedereen die hoopt dat de bevalling zo snel mogelijk begint :) alvast ontzettend veel succes. Jullie kunnen het! En geniet van jullie lieve kleine wondertjes als ze er eenmaal zijn, al zal dat vast helemaal goedkomen.

Ik zal de komende dagen wel druk zijn maar lees zeker af en toe moe en kan ook nog wel wat berichten af en toe:)

Lieve Wendy, van harte gefeliciteerd met Micha! Het klinkt als een hele leuke en lieve en mooie baby en het is super dat je man ook mag blijven slapen in de kraamvisite! Gelukkig gaat het nu goed met jullie en word jij nog goed in de gaten gehouden! Wat mega fijn dat jullie zoontje er gewoon is nu! Wauw!

Wel eng dat de hartslag op het einde raar ging doen! Fijn dat de attributen er dan voor zijn om het alsnog goed te laten komen!

Ik ben heel blij voor jullie, dat jullie zoontje er is :)

en Stephanie, goed dat je er al rekening mee had gehouden dat je ingeleid kon worden! Dat scheelt wel veel stress en inpakken in het weekend geloof ik! Nog een weekendje met z'n tweeën en dan hebben jullie ook een kindje! Spannend! Geldt natuurlijk ook voor jou, Manon!

Gefeliciteerd Wendy!!! Wat een mooie naam hebben jullie uitgezocht! En fijn dat alles goed gaat. Hoop dat jullie snel naar huis mogen en dan met drieën Sinterklaas vieren :).

Zelfs nu de baby's geboren worden, blijft het voor mij onwerkelijk. Nog 4 dagen voor mij tot de inleiding. Heb zelf het gevoel dat ie de 8e geboren gaat worden. We gaan het zien.

Ik kan me voorstellen dat het onwerkelijk blijft, dat heb ik zelf ook! Hoewel jij wel weet dat het niet meer lang kan duren. Als ik Wendy zo hoor, wen je er wel direct aan als de baby er eenmaal is :) dan ben je opeens moeder! Zo speciaal :)

Meiden, nog een paar fijne dagen gewenst! En dan op naar jullie baby's 6, 7 of 8 december! Alvast veel succes met de bevalling en heel veel geluk voor erna met z'n 3 en!

Een fijne laatste Sinterklaas met z'n 2en gewenst! Geniet er nog eventjes van :)

en voor Wendy en Kiimsie natuurlijk een fijne eerste Sinterklaas met z'n 3en! :)

Wat een tijd geleden dat ik hier een bericht plaatste. Ik ben inmiddels 36,5 week zwanger (28e uitgerekend).

Ik kan echt niet wachten tot ze er is. Ten eerste omdat ik gewoon veel te nieuwsgierig ben, maar vooral omdat ik mijn kwaaltjes helemaal zat ben.

Ik loop sinds een paar weken met gekneusde ribben (inclusief mooie blauwe plekken die aan de buitenkant te zien zijn) en een chronisch slaap te kort. Afgelopen vrijdag was ik het helemaal zat en heb ik via de huisarts een paar slaappillen gehad.

Pffff ik hoop maar dat de baby gauw komt!! Nog meer slapeloze nachten, maar dan hebben we wel onze kleine gup bij ons :)

Dag allemaal, ik volg jullie berichten al een tijdje. Maar moest mij registreren om te reageren en was daar te lui voor (...) nu eindelijk gedaan!

ik ben voor het eerst zwanger en de 24ste uitgerekend. We krijgen een jongen. Ik ben ook heel nieuwsgierig, maar zie wel beetje tegen de bevalling op. Ik hoop maar dat die voorspoedig verloopt. Hoe bereiden jullie je er op voor? Ik heb een cursus gedaan vanuit de GGD en heb veel op internet gelezen. Maar toch voelt het zo als 'ver van mijn bed'..

Terug
Bovenaan